Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jeśli prowadzisz swój biznes, na pewno szukasz sprawdzonych i skutecznych sposobów promocji towarów i usług. Jeśli dotychczasowe starania nie przynosiły wymarzonych efektów, może czas na skorzystanie z usług agencji interaktywnej i pomocy specjalisty Google Ads?

Jeśli prowadzisz swój własny biznes lub się do tego przymierzasz, na pewno co najmniej obiło Ci się o uszy określenie Google Ads lub specjalista Google Ads. Nic dziwnego, w dobie internetu reklamowanie się poprzez sieć stało się niemal nieuniknione.

Postawienie obok siebie stanowiska specjalisty Google Ads i reklamy w kanałach internetowych było zamierzone. Za to właśnie odpowiedzialny jest specjalista zajmujący się Google Ads (dawniej AdWords) lub agencja oferująca swoje usługi w tym zakresie.

Poniżej rozwijamy temat, kim jest specjalista Google Ads, czym dokładnie się zajmuje i co jego działania mogą przynieść Twojej firmie.

Specjalista Google Ads – kto to i czym się zajmuje?

Specjalista Google Ads – kto to?

Kto to jest specjalista Google Ads?

To osoba odpowiedzialna za tworzenie planu kampanii reklamowej Twojej firmy i jej produktów lub usług. Zajmuje się realizacją kampanii i kontrolowaniem jej efektów.

Kampania reklamowa Google Ads zakłada promowanie Twoich towarów z użyciem płatnych reklam, dlatego zadaniem specjalisty Google Ads jest również zarządzanie wysokością stawek za kliknięcie oraz budżetem przeznaczonym na promocję.

Specjalista Google Ads tworzy reklamy produktowe w internecie, znajduje dla nich słowa kluczowe, optymalizuje reklamy w oparciu o analizę dotychczasowych wyników i efektów.

Do jego zadań należy także testowanie nowych rodzajów kampanii, interpretacja statystyk, kliknięć i wyświetleń oraz dostosowywanie kampanii do indywidualnych potrzeb klienta.

Poza powyższymi zadaniami specjalista zajmuje się też mierzeniem konwersji w Twoim sklepie internetowym, dobieraniem odpowiednich sposobów promocji i typów reklam dla Twoich potencjalnych klientów.

A to oczywiście nie wszystko. Powierzając opiekę nad swoim biznesem specjaliście Google Ads, masz pewność, że Twój sklep internetowy jest w dobrych rękach.

Jak zostać certyfikowanym specjalistą Google Ads?

Co należy zrobić, by zostać certyfikowanym specjalistą Google Ads? Najprościej byłoby powiedzieć, że zdobyć certyfikaty potwierdzające posiadanie konkretnych umiejętności.

Ale jak zdobyć te certyfikaty? Firma Google oferuje możliwość odbycia różnych szkoleń z zakresu reklamy w internecie. Osoby aspirujące do bycia specjalistą Google Ads mogą szkolić się w następujących zakresach:

  • Reklama w sieci reklamowej – ten certyfikat potwierdza umiejętność specjalisty w zakresie prowadzenia konta firmowego Google Ads, znajomości typów reklam, umiejętności zarządzania stawkami oraz prowadzenia promocji za pomocą reklam displayowych.
  • Reklama w sieci wyszukiwania – ten certyfikat potwierdza, że specjalista wie, jak pozyskiwać nowych klientów dla firmy, utrzymywać istniejących klientów w kontakcie z ofertą sklepu i potrafi skutecznie zwiększać ruch na stronie.
  • Reklama video – to szkolenie, dzięki któremu specjalista Google Ads wykorzystuje platformę YouTube do celów promocyjnych.
  • Reklama aplikacji – certyfikat potwierdzający umiejętność prowadzenia kampanii reklamowej aplikacji.
  • Reklama produktowa – specjalista posiadający taki certyfikat potrafi tworzyć skuteczne kampanie produktowe, zwiększać konwersję i poszerzać zasięg reklamy.
  • Pomiar skuteczności reklam – w tym przypadku specjalista potwierdza swoje umiejętności analityczne z mierzenia i interpretacji wyników kampanii. Dzięki tym umiejętnościom specjalista wie, kiedy należy wprowadzić poprawki do istniejących kampanii oraz jak prowadzić je dalej.

Certyfikowany specjalista Google Ads może się pochwalić posiadaniem takich certyfikatów po odbytych szkoleniach Google. Nie zapominajmy jednak o wieloletnim doświadczeniu, jakim powinien cechować się specjalista.

Jakie korzyści da Twojej firmie współpraca ze specjalistą Google Ads?

Jakie korzyści przyniesie Twojej firmie współpraca z certyfikowanym specjalistą Google Ads?

Taka współpraca to przede wszystkim oszczędność Twojego czasu, energii, a przede wszystkim pieniędzy. Korzystanie z usług agencji interaktywnych, takich jak Redseo, daje Ci gwarancję dobrze skonstruowanej i skutecznej kampanii produktów i usług, bez przepalenia budżetu na cele marketingowe.

Oddanie swojego konta Google Ads w ręce profesjonalistów daje Ci rozmaite korzyści:

  • prowadzeniem kampanii zajmą się specjaliści, których umiejętności potwierdzają certyfikaty firmy Google,
  • analityczne myślenie i wiedza specjalisty daje Ci pewność, że wyniki kampanii są należycie interpretowane, a sama kampania przemyślana,
  • certyfikowana agencja Redseo posiadająca status Partnera Google zna najnowsze trendy w marketingu internetowym i korzysta z nowoczesnych technik reklamowych.

Co wybierasz? Własną mozolną pracę nad rozwijaniem firmowego konta Google Ads, czy oddanie tego w ręce certyfikowanego specjalisty Google Ads z polecanej agencji?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:







fot. Freepik



fot. Freepik



fot. Freepik



Tematy pokrewne:  

tag specjalista Google Adstag nowptag nolstag Google Ads