Sony Music zdecydowało się umieścić wszystkie należące do niego utwory starsze niż 2 lata w serwisie eMusic - jednym z największych internetowych sklepów z muzyką, sprzedających (do tej pory) muzykę z wytwórni niezależnych. Niestety wiąże się to z podniesieniem cen w eMusic.
reklama
Współpraca z gigantem przemysłu fonograficznego to duży krok naprzód w rozwoju eMusic. Powiększenie swojego katalogu o olbrzymie ilości muzyki niekoniecznie niezależnej z pewnością spowoduje większe zainteresowanie serwisem.
Od pewnego czasu niezależne wytwórnie prosiły eMusic o zwiększenie cen sprzedawanej przez nich muzyki. Do tej pory użytkownicy serwisu, którzy wykupili plan podstawowy, mogli pobrać 30 piosenek za 11,99 USD miesięcznie.
Zwiększenie cen to również warunek postawiony przez Sony. Danny Stein, dyrektor eMusic, podkreślił, że nadejście nowej jakości do serwisu to odpowiedni, długo wyczekiwany moment na wprowadzenie wyższych cen. Dodał on również, że prowadzone są rozmowy z pozostałymi gigantami na rynku - Warner Music, Universal Music Group oraz EMI.
Sprzedaż muzyki w postaci plików MP3 staje się ostatnimi czasy bardzo popularne. Wydaje się, że wytwórnie rządzące przemysłem muzycznym zaczęły zauważać ten trend i kierują swoją działalność właśnie na tory sprzedaży online. Świadczy o tym chociażby współpraca Sony z eMusic czy rozwój serwisu Imeem, wspieranego przez Warner Music.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|