Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rynek serwisów społecznościowych wydaje się być zdominowany przez kilku największych światowych graczy. Coraz częściej pojawiają się jednak pytania, czy nie zajmują one zbyt dużo czasu w naszym życiu oraz o ich wpływ na nie. Czy Apple odważy się w to wejść?

Apple chce najwyraźniej skorzystać z wartości swojej marki i wejść na rynek serwisów społecznościowych. Pytanie tylko, czy samo jabłko będzie na tyle silne, by zachęcić internautów do uczestnictwa w nowym projekcie. Do tej pory firma Steve'a Jobsa trafnie inwestowała, jednak były to projekty innowacyjne - jak choćby iPhone czy App Store.

Teraz zamierza wejść na rynek już dobrze prosperujący, z silnymi graczami, z którymi konkurowanie będzie niezwykle trudne. Z samego serwisu Facebook korzysta już bowiem około ćwierć miliarda osób. Rodzima nasza-klasa.pl ma kilkanaście milionów użytkowników.

Serwis The Boy Genius Report informuje, że zmiany mają zostać zaprezentowane przy okazji pojawienia się iTunes 9. Aplikacja ta ma zyskać funkcje "społeczne", jak możliwość tworzenia kręgu znajomych, dzielenia się muzyką czy też zapewnienia dostępu do innych serwisów społecznościowych. Jednak to nie iTunes ma być "centrum społecznym".

Amerykańska firma planuje bowiem wprowadzenie aplikacji specjalnie stworzonej na potrzeby społecznościowe. iTunes miałby stać się jej częścią. Bliższe szczegóły nie są znane. Pozostaje nam tylko czekać na upublicznienie pomysłów Apple odnośnie serwisów społecznościowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *