Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony Entertainment Network zgromadzi sieciowe usługi firmy w jednym miejscu

01-09-2011, 17:55

Japoński producent chce pod jednym szyldem zgromadzić swoje usługi sieciowe związane z grami oraz muzyką.

robot sprzątający

reklama


Sony zaprezentowało niedawno w Berlinie swój tablet, który jednak spotkał się z chłodną reakcją użytkowników wytykających mu przeciętne podzespoły oraz wysoką cenę. Firma zapowiedziała teraz nowości także w związku z usługami sieciowymi.

>>Czytaj także: Tablet Sony w ogniu krytyki

Sonda
Sony odpowiednio zabezpieczyło już swoje usługi?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Sony Entertainment Network (SEN) ma gromadzić witryny związane z muzyką, filmami, a także grami. Wśród nich znajdziemy zatem PlayStation Network, Video Unlimited oraz znane wcześniej jako Qriocity - Music Unlimited. O zmianach w PSN mówiło się już miesiąc temu, a firma chciała odświeżyć wizerunek usługi skompromitowanej wielokrotnie przez hakerów.

Kazuo Hirai odpowiedzialny w Sony za nowe produkty i usługi zapowiedział przy okazji, że SEN ma być w przyszłości zintegrowane z wieloma urządzeniami firmy. Oznacza to, że użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do różnego rodzaju usług, wykorzystując konsolę, smartfon, telewizor, a być może także tablet. Jak powiedział Hirai: Celem jest przyśpieszenie integracji sprzętu, treści oraz sieci.

Japońska firma ogłosiła także, że w ramach SEN będzie oferowała również materiały pochodzące od partnerów, w tym takich, jak Netflix, Pandora, Picasa czy Hulu. Ze względu na ograniczenia prawne prawdopodobnie część z nich nie będzie jednak dostępna dla użytkowników z Polski.

>>Czytaj także: Eric Schmidt wciąż wieży w Google TV


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: CNET