Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony chce odświeżyć wygląd PlayStation Network

06-07-2011, 09:56

Firma chce zmienić wizerunek PlayStation Network, którego nazwa często pojawiała się w kontekście niedawnych włamań.

Na początku tygodnia ofiarą hakerów padła witryna Sony Music, jednak japoński producent konsol chce zerwać z wizerunkiem słabo zabezpieczonych usług.

>>Czytaj także: Sony ofiarą kolejnych włamań. Tym razem podmieniono informacje na stronie firmy

Sonda
Sony zdoła odbudować zaufanie użytkowników?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak informuje serwis VentureBeat, już niedługo Sony zaprezentuje nowy wygląd dla usługi PlayStation Network, z której wykradziono dane ponad 100 milionów użytkowników. Jak łatwo się domyślić, tego typu wydarzenie mocno nadszarpnęło zaufanie klientów.

Nowy motyw graficzny ma przypominać ten stosowany w konkurencyjnym Windows Live, a w szczególności charakterystyczne powinny być duże elementy i żywe kolory. Obecnie w sklepie PSN znajduje się 948 gier i kilka tysięcy dodatków urozmaicających rozrywkę.

Okazuje się, że po tym, jak usługa była niedostępna przez 24 dni, 10 proc. użytkowników nigdy do niej już nie powróciło. Choć może się wydawać, że to niewiele, utrata ponad 10 milionów klientów to istotny cios dla Sony, zatem japońska firma stara się na wszelkie możliwe sposoby odbudować nadszarpnięty wizerunek.

>>Czytaj także: Włoska policja zatrzymała kilku członków Anonymous


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: VentureBeat



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING