Skrócenie czasu wprowadzania na rynek usług wieloekranowej rozrywki dla użytkowników indywidualnych jest celem sojuszu strategicznego dotyczącego platformy Velocix Digital Media Delivery, ogłoszonego przez firmę Alcatel-Lucent.
Pierwszymi uczestnikami programu są firmy 3Crowd, Adobe, Aspera, Blue Coat Systems, Clearleap, Elemental Technologies, Inlet Technologies, Microsoft, RGB Networks, Rights Tracker, thePlatform i VidZapper.
Program obejmuje rozwiązania do dostarczania cyfrowych treści multimedialnych, poszerzając relacje Alcatela-Lucenta z dostawcami aplikacji i treści oraz uzupełniając wielobranżowy program ng Connect. Celem ng Connect jest opracowywanie i szybkie wdrażanie szerokopasmowych usług nowej generacji, opartych na technologii Long Term Evolution (LTE). Współpraca ma zaowocować powstaniem pakietów usług multimedialnych, które operatorzy będą mogli szybko wdrażać i wprowadzać na rynek.
Firmy z branży uczestniczące w programie będą współpracować w czterech podstawowych obszarach:
Dzięki bezpośrednim kontaktom z zespołami inżynierskimi i badawczo-rozwojowymi partnerzy będą mogli przyspieszyć projektowanie rozwiązań oraz współdzielić wiedzę i umiejętności, co skróci czas realizacji kontraktów.
Platforma Velocix to kluczowy element architektury High Leverage Network Alcatela-Lucenta. Jest to wielousługowa infrastruktura IP nowej generacji, która ma umożliwić bardziej niezawodne, wydajniejsze i tańsze dostarczanie treści, a jednocześnie pozwala operatorom wykorzystać sieć do generowania przychodów z zaawansowanych usług i aplikacji zarządzanych.
Więcej informacji o programie partnerstwa strategicznego i jego uczestnikach można znaleźć pod adresem www.velocix.com/alliances.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|