Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social media dla biznesu - kolejna edycja konferencji Social Media Day

18-10-2011, 19:38

Facebook nie służy tylko do przeglądania zdjęć dawnych miłości, chwalenia się domem, samochodem i podróżami czy do grania w gry. To coraz częściej sposób budowania relacji między firmami a potencjalnymi (i aktualnymi) klientami. Właśnie wykorzystaniu mediów społecznościowych przez firmy i przedsiębiorstwa poświęcona będzie konferencja Social Media Day, która odbędzie się 23 listopada 2011 we Wrocławiu.

robot sprzątający

reklama


Najnowsze statystyki wskazują, że 100 największych firm świata wg magazynu „Forbes” jest obecnych w przynajmniej jednym kanale społecznościowym. Trend rozszerzania obecności w social media dotyczy także małych i średnich przedsiębiorstw, które w ten sposób mogą precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.

Także w Polsce firmy coraz częściej dostrzegają potencjał mediów społecznościowych: jednak nie zawsze osoby decyzyjne są przekonane do tego, że warto w nie zainwestować. Dlatego prelegenci podczas konferencji Social Media Day mają pokazać przykłady najlepszych praktyk w tym zakresie. Impreza podzielona będzie tym razem na dwa dni: otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty (24 listopada), na które można się zapisać na stronie: socialmediaday.pl

Czytaj też: Media społecznościowe popularniejsze od pornografii

Wśród prelegentów znajdą się blogerzy, którzy mają na koncie kampanie realizowane z dużymi przedsiębiorstwami – Natalia Hatalska i znany bloger motoryzacyjny, autor bloga Blogomotive. Nie zabraknie też specjalistów od monitoringu mediów z Michałem Sadowskim z Brand24 na czele. O roli social media z punktu widzenia relacji z konsumentami będzie mówił Piotr Miączyński, dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej i autor supermarket.blox.pl

Najlepiej o korzyściach płynących dla firm z wykorzystania mediów społecznościowych opowiedzą osoby, które na co dzień tym się zajmują w największych polskich przedsiębiorstwach: blogerzy firmowi sieci Play (Marcin Gruszka), Telekomunikacji Polskiej (Tomasz Sulewski) i mBanku (Tomasz Lipiński).

To już szósta edycja Social Media Day Poland. Ostatnia edycja odbyła się 30 czerwca, a wśród gości znaleźli się wtedy Kominek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, a także przedstawiciele opiniotwórczej prasy, w tym redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz.

Program i informacje dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: socialmediaday.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E