Ponad 38% Amerykanów przyznaje, że przynajmniej raz użyło smartfona do wykonania zakupów w sieci.
Ostatnie badanie przeprowadzone przez comScore obejmuje wrzesień tego roku i ujawnia, jakie produkty Amerykanie kupowali w tym miesiącu najczęściej.
Największą popularnością podczas mobilnych zakupów cieszyły się dobra elektroniczne, jak muzyka, e-booki czy filmy (47%). Nieco mniej, bo 37% ankietowanych informowało, że smartfona wykorzystało także do zakupu odzieży, a 35% z poziomu swojego urządzenia przenośnego zamówiło bilety.
Urządzenia elektroniczne, jak komputery czy telewizory, kupowało w ten sposób 32% pytanych, natomiast tylko co trzeci Amerykanin wykorzystywał telefon do zamawiania pizzy czy innej żywności dowożonej do miejsca zamieszkania. Co ciekawe, aż 13% ankietowanych podało, że z poziomu smartfona kupiło nawet samochód.
Warto przypomnieć, że do wyścigu o niezwykle lukratywny rynek mobilny, zamierza przyłączyć się wkrótce również Sony. Firma już w połowie 2012 roku chce całkowicie zrezygnować z marki Sony Ericsson, by stworzyć ekosystem, który obejmowałby konsole, telewizory, smartfony oraz oczywiście także komputery wyprodukowane przez japońską firmę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|