Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony skupi się na smartfonach

05-12-2011, 19:43

Już w połowie 2012 roku japońska korporacja ma całkowicie zrezygnować z wykorzystywania nazwy Sony Ericsson - poinformował przedstawiciel firmy.

W rozmowie z Times of India jeden z szefów Sony poinformował, że firma chce się stać "kompletnym producentem smartfonów" i będzie udostępniała tego typu urządzenia wyłącznie pod swoją marką.

Czytaj także: Sony Vita wciąż z Flashem?

- Mamy wiele planów co do tego, jak odpowiednio rozwiązać problem zmieniającej się marki i będziemy to robili już w połowie następnego roku - powiedział Kristian Tear szefujący w Sony działom sprzedaży i marketingu. Zdaniem Teara w bardzo istotny sposób wpłynie to na powiększenie wydatków japońskiej korporacji na reklamę, w dużej części na rynkach rozwijających się.

Obecnie Sony może się pochwalić zaledwie 2% udziałów w globalnym rynku smartfonów. Przedstawiciele firmy są jednak optymistyczni i zwracają uwagę na inne zalety kierowanej przez siebie korporacji. Sony to największa firma rozrywkowa na świecie - zauważył Tear. Jego zdaniem dzięki wykupieniu oddziałów Ericssona w mobilnym oddziale możliwe będzie wreszcie stworzenie interesującego dla klientów ekosystemu.

Dotychczasowe wyniki finansowe Sony nie napawają jednak optymizmem. Korporacja może zakończyć ten rok fiskalny nawet ze stratą na poziomie 1,2 miliarda dolarów. Jak informowaliśmy niedawno, na rynku konsol znacznie większą popularnością niż PlayStation cieszy się w ostatnim czasie Xbox 360, a nawet Wii od Nintendo. Nowa przenośna konsola przenośna Sony Vita, która ma podreperować wyniki japońskiej korporacji, zostanie udostępniona użytkownikom już w lutym.

Czytaj także: Xbox wyprzedził w listopadzie Wii oraz PlayStation


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Times of India