Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smart shopperzy - Polacy na tropie mobilnych okazji

07-10-2016, 11:03

Smart shopping, czyli poszukiwanie korzystnych okazji zakupowych, staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Na czym polega?

Smart shopperzy w Polsce i na świecie

Smart shopperzy to osoby, które starają się kupować mądrze, szukając ciekawych okazji do zrobienia zakupów w niższej cenie. Nurt przywędrował do Polski z USA, gdzie z powodzeniem rozwija się już od wielu lat. Amerykanie, mimo stosunkowo wysokich zarobków, szybko nauczyli się, że nie warto przepłacać za interesujące ich produkty czy usługi. W Polsce coraz więcej osób przejawia podobną postawę szukając okazji i sposobów na tańsze zakupy. Co ciekawe, smart shopping zazwyczaj nie jest podyktowany niskimi zarobkami czy sytuacją ekonomiczną - znacznie częściej jest on podyktowany chęcią racjonalnego zarządzania budżetem domowym i sprawienia sobie ekstra prezentu bez nadwyrężania codziennego budżetu. Smart shopperzy to często osoby, które dość dobrze orientują się w trendach ekonomicznych, znają średnie ceny produktów i usług i potrafią doskonale odnaleźć się wśród wielu różnorodnych rabatów i promocji, wybierając tylko te najbardziej korzystne. Zachowania smart shopperów zostały przebadane przez Qpony.pl, właściciela dwóch najpopularniejszych aplikacji mobilnych ze zniżkami. Wnioski z badania zostały przedstawione w postaci ciekawego raportu.

 

Aplikacje mobilne sposobem na smart zakupy

Z raportu na temat smart shoppingu, opublikowanego przez qupony.pl, można dowiedzieć się w jaki sposób Polacy korzystają ze smartfonów i innych urządzeń mobilnych podczas zakupów w sieci. Okazuje się, że aż około 89% wszystkich Polaków można zaliczyć do kategorii smart shopperów, czyli osób aktywnie poszukujących korzystnych okazji do zakupów. Z tej grupy aż połowa osób wykorzystuje smartfony i zainstalowane na nich aplikacje mobilne do polowania na zakupowe okazje. W raporcie przedstawiono ciekawe case studies, wyniki liczbowe badań oraz ich interesujące analizy, pozwalające lepiej poznać tą wymagającą i dysponującą konkretnym budżetem grupę docelową. Z raportem powinny zapoznać się przede wszystkim osoby związane z marketingiem mobilnym towarów i usług, dla których smart shopperzy są naturalną grupą docelową.

Pełna wersja raportu dostępna jest na stronie Qpony.pl.

smart shopper qpony.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E