W ciągu 5 lat ich zasięg wśród internautów wzrósł z 7% do 35%. Znaczy to, że witryny na temat mody i urody odwiedza obecnie co trzeci internauta. Choć większość serwisów kieruje swe treści do kobiet, to aż 40% użytkowników stanowią mężczyźni – wynika z raportu Polskie Badania Internetu.
reklama
Według PBI serwisy na temat mody i urody to w ostatnich latach dynamicznie zyskująca na popularności kategoria witryn internetowych. Osobom poszukującym inspiracji serwisy przedstawiają stylizacje gwiazd, asortyment z nowych kolekcji popularnych sklepów odzieżowych i obuwniczych, a także recenzje nowości kosmetycznych.
Zobacz także: Magia mody. Jak się ubierać, żeby wyrazić swoją osobowość i odnieść sukces w pracy i życiu osobistymZbuduj garderobę pełną rzeczy, które wzmacniają twoje unikalne cechy i osobisty magnetyzm. Wybieraj ubrania, buty i akcesoria - w tym to, co już posiadasz - które sprawią, że będziesz wyglądała i czuła się jak najlepiej.* |
Niektóre serwisy umożliwiają zamieszczanie ogłoszeń, dzięki którym użytkownicy mogą wymienić/sprzedać ubrania i akcesoria. Osobom pragnącym zaprezentować swój styl udostępniają przestrzeń na dodawanie zdjęć czy też prowadzenie bloga.
>> Czytaj też: Przymierzysz odzież bez wychodzenia z domu
Z serwisów na temat mody i urody korzystają chętniej kobiety (60% użytkowników) niż mężczyźni (40%). Najwięcej użytkowników korzystających z tego typu serwisów ma od 15 do 34 lat.
Pełna treść raportu dostępna jest na stronie: raport PBI o modzie
>> Czytaj także: Popularne blogi modowe, czyli moda w sieci i jej liderzy!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|