Nikt nie ma wątpliwości, że skuteczna reklama oraz marketing to dwie najważniejsze strategie, które pozwalają odnieść sukces w biznesie. Chcąc pozyskać szerokie grono odbiorców i klientów, firmy decydują się na różnego rodzaju formy promocji oraz reklamy, m.in. gazetki z produktami, ulotki, bilbordy, krótkie reklamy telewizyjne, radiowe lub internetowe. Są to jednak dość kosztowne formy realizacji planów marketingowych. Równie skuteczne, a dużo tańsze są ścianki wystawowe, ścianki prezentacyjne, rollupy, bannery, pylony podświetlane, czy displaye. Prosta forma tych produktów pozwala przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, wzbudzić ich zainteresowanie oraz reklamować szeroki wachlarz świadczonych usług. Tak naprawdę każda firma powinna je posiadać, a przede wszystkim wykorzystywać!
Zapewne nie raz i nie dwa każdy słyszał o ściankach wystawowych lub ściankach wystawienniczych. Co to takiego? Krótko mówiąc to najprostsze, a jednocześnie bardzo efektowne narzędzie formy reklamy i prezentacji produktów danej firmy. Pod względem wizualnym, należałoby scharakteryzować ścianki wystawowe, jako konstrukcję najczęściej produkowane z aluminium. Wykorzystanie właśnie tego konkretnego tworzywa sprawia, że są one bardzo lekkie. Ponadto są łatwe w montażu.
W tym miejscu należy dodać, że ścianki wystawowe nazywane są również ściankami wystawienniczymi, prezentacyjnymi, a także targowymi. Niezależnie od nazwy wszystkie pełnią tę samą funkcję - stanowią świetną przestrzeń do prezentacji produktów, usług, haseł reklamowych, jak i samej firmy na przykład podczas branżowych targów i wielu innych okazji.
Ich dodatkowym atutem jest także to, że można je postawić w każdym dowolnym miejscu i z łatwością przestawić lub przesunąć w inną, bardziej dogodną lokalizację. Ich ogromną zaletą również jest to, że mogą przybierać różne kształty i formy. Do tego mogą mieć dowolną wysokość oraz szerokość. Przy tym wszystkim nie zajmują wiele miejsca podczas transportu. Łatwo można je rozłożyć, jak i złożyć. W związku z ciągłym rozwojem technologii, ścianki są coraz bardziej atrakcyjne wizualnie i spełniają wymogi najwyższej jakości.
Każdej firmie bardzo zależy na tym, aby trafić do jak największego grona odbiorów. Pozyskanie dużej ilości klientów, pozwala rozwijać biznes i prowadzić go z sukcesami. Już kilkanaście lat temu zostało naukowo udowodnione, że większość populacji, blisko 65% stanowią wzrokowcy. W związku z tym, kluczem do sukcesu w marketingu jest wykorzystywanie treści wizualnych. To właśnie one powodują wzrost zaangażowania u odbiorców, skupiają jego uwagę i wzbudzają zainteresowanie.
Sprawdź również: Jak przygotować firmę na targi pracy?
Poza tym, korzystając w swojej firmie ze ścianek wystawowych, ścianek prezentacyjnych,
rollupy"ów zyskuje się dodatkową przestrzeń na reklamę, która w prosty sposób trafia do potencjalnych klientów. Z racji tego, że wspomniane ścianki mogą mieć różne rozmiary, mogą być wykorzystywane nawet w niewielkich sklepach, biurach lub salonach. Śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że taka ścianka wystawiennicza, czy targowa to swego rodzaju wizytówka całej firmy i jej działalności.
Co najlepiej sprawdzi się podczas reklamy firmy? Odpowiedź jest prosta - ścianki wystawowe. Można je wykorzystać w celu promocji, reklamy jak i prezentacji swoich produktów. Są bardzo eleganckie, stylowe, a do tego opracowane pod czujnym okiem grafików. Dzięki temu podczas różnych prezentacji wykazujemy się znajomością współczesnych metod marketingowych, a do tego są zachęcające i jednocześnie intrygujące.
Ktoś pewnie zada pytanie, jak ścianka wystawowa może być intrygująca? Owszem, może być, a nawet powinna być! Ma ona służyć jak reklama oraz promocja. Nie umieszcza się na nich tekstu ciągłego, tylko krótkie hasła, czy slogany, które mają zapadać w pamięć. W połączeniu z odpowiednimi grafikami, hasłami reklamowymi i promocyjnymi tworzą spektakularny efekt. Wzbudzają u odbiorcy zainteresowanie i chęć zadania szczegółowych pytań. Firma zwiększa w ten sposób, swoje szanse na przekonanie takiej osoby do swojego produktu, czy profilu świadczonych usług.
Bardzo szeroki wybór ścianek wystawowych w swojej ofercie posiada firma Display System z Leszna, która na rynku działa od 1993 roku. Jest producentem przenośnych systemów wystawienniczych i specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu stoisk ekspozycyjnych oraz zabudów targowych. Posiada ogromne doświadczenie w tej branży i jest w stanie wykonać najbardziej skomplikowane konstrukcje.
Display System w swojej ofercie posiada, m.in. ścianki wystawiennicze typu: Flow up - półokrągły DRUM, Flow up - monolit, Flow up - prosta, Flow up - łukowa, Flow up - wertykalna, a także Lightbox (to rodzaj ścianki podświetlanej od środka specjalnie dobranymi panelami led, dzięki czemu zabudowa, wykonana w tym systemie daje spektakularny efekt wizualny). Warto również wspomnieć o ściance Pop up ledowej. Grafika drukowana jest na odpowiednim materiale, który po podłączeniu światła led daje zjawiskowy efekt.
Podczas udziału w targach świetnie sprawdzi się ścianka Areo - system rollowanych banerów. Jej zaletą jest to, że każdy oddzielny element, może mieć nawet trzy różne wysokości grafiki. Z kolei rollupy mogą być ustawione pod dowolnym kątem. Od nas samych zależy, jaką przybiorą formę.
Równie efektownie prezentować się będzie ścianka tekstylna T-Frame z podświetleniem ledowym. Konstrukcja wykonana jest z aluminium, a indywidualny wydruk grafik można wykonać z jednej lub obu stron ścianki. Całość wyposażona jest w oświetlenie listwowe z wykorzystaniem lampy LED.
Bardzo popularne są także ścianki Pop up - Show. Montaż paneli graficznych jest bardzo łatwy, ponieważ zastosowano przy nich taśmy magnetyczne. Ten rodzaj ścianek można pochwalić za bardzo wysoką skuteczność reklamową. Zawdzięcza to efektownej grafice wielkoformatowej. Podobnie jak w przypadku ścianki prezentacyjnej Style, która jest prosta, wręcz klasyczna, ale bardzo elegancka. Można do niej dopasować, m.in. stoiska targowe oraz wzbogacić o różnego rodzaju akcesoria.
Oryginalnie prezentować się będzie również ścianka Compact. Jej główne zalety to ustawianie pod dowolnym kątem oraz łączenia i montaż bez użycia narzędzi. Można zdecydować się na zakup modelu cztero-, sześcio- lub ośmiosegmentowego. Wszystkie wyglądają równie efektownie.
Ścianki wystawowe powinna posiadać każda firma, zarówno ta mała lokalna, jak i duże przedsiębiorstwo. To prosta, a zarazem efektowna forma reklamy, a przy tym stosunkowo niedroga. Do tego są praktyczne, a co najważniejsze przyciągają uwagę odbiorców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|