Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Samsung niezainteresowany smartfonami 3D

06-04-2012, 18:47

Pomimo licznych spekulacji na temat zastosowania technologii 3D w nowych smartfonach Samsunga, południowokoreański producent zapewnił, że na razie nie ma co liczyć na urządzenia tego typu. Użytkownicy wydają się być zadowoleni z takich doniesień.

robot sprzątający

reklama


W ostatnich dniach coraz częściej pojawiały się plotki o tym, że smartfon Galaxy S III może być wyposażony w technologię wyświetlania obrazu 3D. Miało to przy okazji tłumaczyć, czemu Samsungowi zajmuje tyle czasu przygotowanie nowego urządzenia.

Czytaj także: Samsung podwoił zyski w ciągu roku

Jak zauważa serwis Engadget, do tej pory jedynymi urządzeniami, które zaznały trójwymiarowej technologii, są smartfony oznaczone jako GT-i9300 oraz GT-i9308. Wygląda na to, że na razie nie czeka nas zalew przenośnych gadżetów, które starałyby się imitować powierzchnię 3D.

- Pomimo tego, że Samsung Electronics wciąż eksploruje nowe technologie w urządzeniach mobilnych, nie mamy na razie planów załączenia wyświetlaczy oferujących technologię 3D w naszych nadchodzących smartfonach - poinformował południowokoreański producent w rozmowie z serwisem Engadget.

- Jak dla mnie, świetne informacje! - napisał w komentarzu jeden z internautów. - Nie potrzebuję tego typu dodatków w moim telefonie. Podobne reakcje przeważają, a zatem wygląda na to, że strategia Samsunga jest jak najbardziej słuszna.

Nowy Galaxy S III, choć nie będzie wyposażony w ekran 3D, ma być zasilany 4-rdzeniowym procesorem Exynos produkcji Samsunga. Bez wątpienia w urządzeniu znajdziemy również bardzo duży ekran, a cały smartfon ma być cieńszy od poprzedniej wersji.

Czytaj także: Galaxy Note zwiastunem większych smartfonów?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Engadget, Samsung