Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rusza pierwszy polski akcelerator MarTech

09-04-2018, 17:39

Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Zgłoś się do programu akceleracyjnego. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.

robot sprzątający

reklama


[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to akcelerator został stworzony na potrzeby szeroko rozumianego obszaru MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Istotą jego działania jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie produktów lub pomysłów dotyczących komunikacji marketingowej przy udziale ekspertów z branży reklamowej.

Największą wartością akceleratora jest współpraca z wiodąca grupa mediową w Polsce. To unikatowa szansa dla młodych firm aby nie tylko móc przedstawić swoją ofertę topowym reklamodawcom w Polsce, ale dodatkowo aktywnie współpracować z potencjalnymi przyszłymi Klientami. Istotnym wkładem w projekt jest udział mentorów oraz praktyków z branży, którzy codziennie pracują z Klientami na różnych polach reklamy digitalowej, jak informuje Bartosz Drozdowski, CEO Knowledge Hub Akcelerator Sp. z o.o.

Akcelerator to nie tylko potężny zasób wiedzy, ale również wsparcie biznesowe i kapitałowe. Najlepiej przygotowany projekt ma szansę otrzymać nagrodę w wysokości 100 000 złotych, ale przede wszystkim wszyscy uczestnicy w czasie akceleracji mogą zweryfikować swoje modele biznesowe oraz dopasować się do realnych oczekiwań Klientów.

Pierwsza edycja trwać będzie 7 tygodni, pomiędzy 7 maja a 22 czerwca 2018 roku. W tym czasie odbędą się sesje mentoringowe, szkoleniowe, a także indywidualne spotkania, w których dopracowywany będzie zgłoszony projekt. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie projektu.

Źródło: Knowledge Hub


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E