Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kolejna sieć przedstawiła Ruchowi nowe warunki współpracy w zakresie sprzedaży kart pre-paid. Podobnie jak w poprzednim przypadku, nie zostały one zaakceptowane.

Zaledwie tydzień temu Ruch S.A. poinformował, że nie zaakceptował nowych warunków handlowych przedstawionych przez Polską Telefonię Cyfrową odnośnie sprzedaży kart pre-paid w swojej sieci kiosków i salonów prasowych.

Operator sieci Play - spółka P4 - także przedstawiła Ruchowi nowe warunki współpracy. Miało to miejsce 28 września br. W dniu 13 października Ruch S.A. przekazał telekomowi swoją odpowiedź, w której odmówił zaakceptowania nowych warunków. W ocenie firmy zaproponowana obniżka marż za sprzedaż kart z doładowaniami jest zbyt duża, by mogła zostać przyjęta.

Z dniem dostarczenia pisma umowy między firmami uległa rozwiązaniu. Zgodnie z jej postanowieniami wygaśnie ona 31 stycznia 2010 roku, chyba że strony dojdą wcześniej do porozumienia.

Ruch podkreślił w komunikacie, że wypowiedzenie umowy jest wynikiem prowadzonej przez operatorów telefonii komórkowej polityki zmierzającej do obniżenia marż za pośrednictwo w sprzedaży kart pre-paid. Wychodząc z założenia, że marże przez nich pobierane są zbyt wysokie, działania w tej kwestii rozpoczął Polkomtel, któremu jednak ostatecznie udało się dojść do porozumienia z dystrybutorami. Warunki finansowe nowego porozumienia nie zostały jednak ujawnione. Nie wiadomo, czy Ruchowi uda się zawrzeć nowe umowy z PTC i P4.

Jeszcze tylko Polska Telefonia Komórkowa, operator sieci Orange, cieszyć się może niezagrożoną siecią sprzedaży. Nie jest jednak wiadome, czy telekom także nie prowadzi rozmów z firmami sprzedającymi doładowania do jego telefonów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *