Przelew na telefon BLIKIEM w Banku Millennium

03-10-2015, 09:13

Bank Millennium uruchomił w aplikacji mobilnej nową wersję usługi przelewu na telefon. Teraz przelewy P2P (ang. person-to-person) będą realizowane za pośrednictwem BLIK, co pozwoli na natychmiastowe przesyłanie pieniędzy.

Przelewy P2P to mobilne płatności, realizowane przez użytkowników smartfonów, bez konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium z BLIKIEM, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer.

Jeżeli odbiorca przelewu ma numer powiązany z kontem w Banku Millennium, otrzyma pieniądze natychmiast. Pozostali odbiorcy otrzymają informację o oczekującym przelewie, tymczasowy Millekod oraz instrukcję, co należy zrobić, by przelew został zaksięgowany.

Usługa dostępna jest dla telefonów z systemem Android (od wersji 4.0). W najbliższym czasie zostanie udostępniona na iOS (od wersji 7.0).


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać



fot. Devire









RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Serwisy specjalne: