Telefon z niewielkim ekranem i małą, nieporęczną klawiaturą nie zastąpi oczywiście zwykłego komputera, ale namiastka biura w smartfonie jest bardzo przydatna. Najpopularniejszą marką telefonów komórkowych w Polsce jest Nokia, ale inni producenci depczą już jej po piętach.
reklama
– Chcemy umacniać pozycję lidera także na rynku smartfonów – mówi Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokii w Polsce. Choć główną platformą, na której rozwija swoje smartfony fiński producent, jest Symbian, to kilka miesięcy temu Nokia zdecydowała się wprowadzić na rynek model N900 oparty na systemie Linux. Jednak średni i mały biznes najczęściej wybiera Nokię E52.
– Urządzenie to ma dwie podstawowe zalety – zaawansowane, ale bardzo intuicyjne funkcje biznesowe i wytrzymałą baterię, działającą blisko miesiąc w trybie czuwania. Szybka transmisja danych HSPA, specjalna funkcja redukcji szumów podczas rozmów, dostęp do poczty e-mail poprzez Nokia Messaging, ale także nawigacja A-GPS czy aplikacja do odsłuchiwania audiobooków – to cechy, za które model ten jest ceniony najbardziej – wylicza Piotr Bubak
Jednak konkurenci Nokii uważają, że to właśnie w segmencie smarftonów będzie im najłatwiej z nią walczyć w Polsce. Tak uważa np. koreański Samsung, który oferuje szeroką gamę najbardziej zaawansowanych telefonów i co ciekawe wykorzystuje prawie wszystkie platformy.
Pod marką Samsunga klient znajdzie więc smartftony z system Android, Windows Mobile, Symbianem, a ostatnio firma ta pokazała nawet telefon z własnym systemem operacyjnym pod nazwą Bada. Samsung bardzo liczy, że Wave S8500 działający w oparciu o platformę Bada znajdzie uznanie wśród przedstawicieli MSP.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Przedsiębiorcy doceniają zalety smartfonów
Marek Jaślan
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|