Program Rozwoju Firmy

ARTYKUŁ PROMOCYJNY 24-02-2010, 08:59

Jeśli prowadzisz firmę lub w najbliższym czasie planujesz ją założyć, bez wątpienia nieraz zastanawiałeś się, jak zapewnić sobie tłumy bogatych klientów nawet w czasie recesji. Odpowiedzi na to pytanie udziela Marek Zabiciel w nowo wydanym e-booku „Program rozwoju firmy”.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Program Rozwoju FirmyJak zbudować firmę, w której nigdy nie brakuje klientów? Odpowiedź jest prosta: potrzebujesz dwóch elementów. Po pierwsze, dobrego doradcy, który krok po kroku wskaże Ci, jak budować przyjazną firmę. Drugi element zależy już tylko od Ciebie, a są nim Twoje chęci, cierpliwość i konsekwencja.

Gotową strategię budowania firmy przyjaznej klientowi prezentuje Marek Zabiciel w wydanym przez Złote Myśli e-booku „Program rozwoju firmy”. Kogo może zainteresować ta książka? Przede wszystkim ludzi, którzy:

  • posiadają firmy lub dopiero je zakładają,
  • chcą zwiększyć dochody firmy,
  • chcą podnieść prestiż swojej firmy.

>> Zamów: Program Rozwoju Firmy

Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Autor oferuje setki pomysłów, metod i technik, które pozwolą w stosunkowo krótkim czasie wyprzedzić konkurencję. Czytając „Program Rozwoju Firmy”:

  • Dowiesz się, jak stworzyć misję firmy na miarę największych gigantów biznesu, takich jak IBM, 3M, Boeing czy Disney.

  • Dowiesz się, jak dobierać odpowiednich ludzi, którzy pomogą Ci realizować misję przyjaznej firmy.

  • Dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić jedną z najtrudniejszych rozmów z pracownikiem, czyli powiadomić go o zwolnieniu z pracy.

  • Zdobędziesz sposoby na mistrzowską obsługę klienta.

  • Poznasz metody, które spowodują zaskakujący PRZYPŁYW NOWYCH KLIENTÓW bez wydawania fortuny na reklamę.

  • Otrzymasz konkretne instrukcje odpowiadające na pytanie: jak dzień po dniu doskonalić swoją firmę?

  • Dowiesz się, w jaki sposób przekraczać oczekiwania klienta i co Ci da taki styl kontaktów z klientami.

  • Poznasz 3 najbardziej newralgiczne miejsca, w których tracisz bezpowrotnie najwięcej klientów.

  • Dowiesz się, po co i jak organizować imprezy integracyjne dla... klientów.

  • Dowiesz się, dlaczego 90% firm boi się ekspansji i w pewnym okresie funkcjonowania zatrzymuje się w miejscu.

  • Poznasz sprytny sposób na to, jak zwiększać dochody z firmy, budując jednocześnie satysfakcję z pracy w Twoim przedsiębiorstwie.

Zupełnie za darmo otrzymasz też bonus w postaci e-booka „Słodycze sukcesu” autorstwa Marka Zabiciela.

Dowiedz się więcej i zamów: Program Rozwoju Firmy

Zobacz więcej e-booków



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać












  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.