Poznaj potencjał Social Media

PATRONAT MEDIALNY 07-05-2010, 20:51

Social Media Marketing to nowe szkolenie, które znalazło się w harmonogramie Search Marketing Week – tygodniowego eventu szkoleniowego z e-Marketingu, którego patronem medialnym jest Dziennik Internautów. Intensywne warsztaty z Social Media odbędą się 21 maja w warszawskim biurowcu Rondo One.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Fenomen social media doceniają już nie tylko duże marki z branż technologicznych czy life-style'owych. Obecnie coraz więcej małych, lokalnych czy niszowych biznesów zdaje sobie sprawę z potrzeby docierania do swoich klientów w miejscach, gdzie faktycznie oni przebywają. Strony korporacyjne nigdy nie były atrakcyjne dla internautów, nie przyciągały społeczności. Takimi miejscami są natomiast serwisy społecznościowe, blogi i mikroblogi, gdzie każdego dnia miliony użytkowników dyskutuje, dzieli się wiedzą, wymienia linkami, a także – rozmawia o swoich doświadczeniach z markami. To idealne miejsce dla przedsiębiorstwa, by dotrzeć do nowych konsumentów.

Social media coraz częściej zastępują nie tylko tradycyjne portale informacyjno-rozrywkowe, ale i wyszukiwarki. Dostarczają informacje szybciej i są dla internautów bardziej wiarygodne. Już teraz o social media mówi się, że to największa rewolucja od czasów rewolucji przemysłowej!

Udział w szkoleniu Social Media Marketing pozwoli znacznie pogłębić wiedzę na temat mediów społecznościowych i działań promocyjnych w ich obszarze. Uczestnicy warsztatów zapoznają się z przykładami dobrych i złych praktyk działań w social media, a także dowiedzą się, jak mierzyć ich skuteczność. Każdy ze słuchaczy szkolenia przygotuje także wstępny projekt działań promocyjnych w mediach społecznościowych, co pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności marki, lepszy kontakt z konsumentami, przyciągnięcie większego ruchu na swoją stronę i zwiększenie konwersji.

Szkolenie Social Media Marketing poprowadzi Marta Klimowicz, doktorantka socjologii, badaczka internetu, autorka bloga Socjologia Internetu oraz wielu tekstów naukowych i popularnonaukowych poświęconych społecznym aspektom internetu. Wielokrotnie występowała na konferencjach związanych z tematyką internetową. Współpracowała m.in. z Wirtualną Polską, Interaktywnie.com, Blomedia i Agorą.

Intensywne 8-godzinne warsztaty z social media odbędą się 21 maja w Warszawie w ramach Search Marketing Week - tygodniowego eventu szkoleniowego z zakresu marketingu internetowego. W dniach 17-21 maja, w czasie Search Marketing Week 10 ekspertów poprowadzi aż 9 szkoleń - od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz SEO i pozycjonowanie stron.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia SearchMarketingWeek.com



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać












  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.