W nowym raporcie „State of Commerce” zamieszczono szereg ważnych dla branży handlowej wniosków. Jeden z istotniejszych? Kupujący wydają średnio więcej pieniędzy na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym.
reklama
Klienci chętnie korzystają z okazji do zakupów, zwłaszcza w święta, ale sprzedaż spada w lutym. Na całym świecie zakupy najchętniej robimy w listopadzie, a najmniej chętnie w lutym. Co ciekawe, najwyższy wzrost sprzedaży rok do roku poza okresem świątecznym odnotowaliśmy w styczniu.
Trwa bitwa o wierność klientów wobec marki. Zwycięzcy uzyskują lepsze statystyki ponownych zakupów. Ponad 62 miliony nabywców na całym świecie dokonało zakupów w tym samym sklepie Shopify dwa razy, przy czym każdy średnio kupował w tym samym sklepie 3,8 razy.
Amerykanie robią zakupy najczęściej, Niemcy najszybciej, a najwięcej wydają Japończycy. Konsumenci w USA kupują prawie dwa razy tyle (6 przedmiotów) niż przedstawiciele innych krajów (2-3 rzeczy); kupujący w Niemczech podejmują najszybsze decyzje podczas zakupów internetowych, finalizując transakcję w mniej niż 18 minut. Z kolei Japończycy wydają najwięcej ze wszystkich – średnio ok. 142 dolary na transakcję, podczas gdy w USA ta kwota wynosi 81 dolarów.
Telefon, tablet czy komputer? O ulubionym urządzeniu decyduje położenie geograficzne. Brazylijczycy wybierają telefony, a klienci z Danii, Irlandii, Malezji, Maroka, Holandii, Nowej Zelandii, Singapuru i Wietnamu wolą tablety. Z kolei konsumenci z USA, Australii, Kanady, Chin i Wielkiej Brytanii kupują tyle samo na tabletach, komputerach i telefonach.
Media społecznościowe ułatwiają odkrywanie produktów, ale nie stanowią istotnego kanału sprzedaży. Sklepy on-line odpowiadają za ponad 80% sprzedaży, za którymi plasują się stanowiska kasowe (POS).
Ze wszystkimi wnioskami z raportu State of Commerce można zapoznać się, pobierając tekst.
Źródło: Shopify
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|