Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ponad 100 nowych miejsc pracy w brytyjskim koncernie motoryzacyjnym Inchcape Motor Polska w Poznaniu

17-01-2017, 10:49

Ponad 100 nowych miejsc pracy w prestiżowym salonie BMW Inchcape będzie czekało na specjalistów z Poznania. To efekt nowej inwestycji brytyjskiego koncernu Inchcape Motor, który w Poznaniu otwiera w tym roku salon sprzedaży BMW, MINI, oraz BMW Motorrad. Dodatkowo firma rozpoczęła rekrutację pracowników do blacharni, która powstanie obok salonu. Będzie to trzeci salon tej ekskluzywnej sieci sprzedaży samochodów w Polsce.

BMW Swadzim

Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego, który działa w 26 krajach i zatrudnia 14.500 pracowników. W skali globalnej firma prowadzi 200 salonów dealerskich i sprzedaje średnio 1 samochód co 2 minuty. Teraz sieć powiększy się o nową placówkę, która ma przyjąć pierwszych klientów w 2017 roku.

Dotychczas  BMW Inchcape Motor Polska prowadził salony w Warszawie i Wrocławiu. W 2015 roku wrocławski salon Inchcape Motor Polska znalazł się na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce, w badaniu „tajemniczy klienci“, przeprowadzonego przez firmę International Service Check (ISC). BMW Inchcape Motor Polska otrzymał w styczniu br. tytuł Dealera Roku BMW i MINI 2016. 

- Do otwarcia salonu w Poznaniu przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Jako firma wywodząca się i doświadczona w branży motoryzacyjnej chcieliśmy mieć pewność, że uruchomimy salon w odpowiednim miejscu i momencie. Dodatkowo musieliśmy spełnić szereg wymagań  BMW. Rozpoczęliśmy już proces rekrutacji i szkoleń pracowników - twierdzi Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape Polska.  Oprócz sprzedaży nowych pojazdów, w obiekcie znajdzie się również ekspozycja samochodów używanych BMW Premium Selection.

 

BMW Inchcape przyspiesza tempo rozwoju 

W 2015 roku Inchcape w obu lokalizacjach sprzedał łącznie 2550 pojazdów, w tym ponad 1.700 nowych pojazdów z koncernu BMW, co stanowiło wzrost o ponad 30% rok do roku (1.350). W 2017 roku firma planuje przyspieszyć tempo rozwoju w Polsce.

- Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości. Rozwój sieci w kolejnej aglomeracji – Poznaniu – pozwoli nam na realizację naszych planów utrzymania dynamiki sprzedaży – podkreśla Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:







fot. Freepik



fot. Freepik



fot. Freepik



Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmytag BMW Inchcapetag BMW