Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Polskie startupy na TechCrunch Disrupt

07-09-2011, 15:36

Cztery polskie firmy internetowe zaprezentują się w San Francisco, na jednej z największych imprez przeznaczonych dla startupów.

robot sprzątający

reklama


Poszukiwanie inwestorów, którzy wspomogą rozwój serwisu, to niełatwe zadanie, jednak jak informowaliśmy niedawno, jest to wykonalne nawet dla nastolatki. Z pewnością nieoceniona może się okazać w takim przypadku ciekawa prezentacja przed inwestorami oraz innymi przedsiębiorcami.

>>Czytaj także: Piictu, czyli Twitter dla obrazków

Już w najbliższym tygodniu (12-14 września) cztery startupy z Polski zaprezentują się na TechCrunch Disrupt, uznawanym za jedną z najciekawszych imprez tego typu na świecie. Warto zauważyć, że będzie to pierwsza konferencja z tej serii z udziałem polskich przedsiębiorców.

Na liście startupów, które wezmą udział w wydarzeniu dzięki wsparciu rzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, znalazły się cztery projekty:

  • BookLikes oferuje rekomendacje książek i chce się wyróżnić na tle konkurencji zaawansowanym algorytmem.
  • SaveUp umożliwia "fotozakupy", a zatem wystarczy wykonać smartfonem zdjęcie produktu, by aplikacja odnalazła go w sklepie internetowym i umożliwiła nam jego szybki zakup.
  • Legimi to połączenie internetowej księgarni z platformą dostarczającą treści dla urządzeń mobilnych.
  • FusionSheep przygotowuje aplikację mobilną oraz dodatek dla przeglądarki umożliwiający obsługę urządzeń SmartTV.

Wszystkie startupy pochodzą z województwa wielkopolskiego i jak wspomnieliśmy wcześniej, ich wyjazd na konferencję TechCrunch Disrupt współfinansowany w ramach projektu „Kompleksowa promocja gospodarki i inwestycji w Wielkopolsce”.

>>Czytaj także: Digital Avenue S.A. inwestuje w startup nastolatki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *