Główna nagroda konkursu Samsunga w wysokości 300 tys. dolarów została przyznana drużynie Mooncoder z Polski za aplikację "Little Sailor". Trójwymiarowa gra stworzona przez Polaków zyskała najwyższy wynik w kategoriach kreatywność, potencjał komercyjny, funkcjonalność i łatwość obsługi. Wśród wyróżnionych w globalnej edycji bada Global Developer Challenge znalazły się również cztery aplikacje stworzone przez Polaków.
reklama
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się podczas trwającego w Seulu bada Developer Day. W globalnej edycji konkursu wzięło udział 2077 drużyn z 54 krajów. Spośród nich wybrano 34 zwycięskie aplikacje. Najlepsi podzielili się pulą nagród o wartości 2,7 mln dolarów oraz otrzymają wsparcie marketingowe w serwisie Samsung Apps.
Najwyższe noty i główną nagrodę w wysokości 300 tys. dolarów zdobyła drużyna Mooncoder z Polski. Zwycięska aplikacja Little Sailor to trójwymiarowa gra będąca realistyczną symulacją wyścigów jachtowych, wykorzystująca zaawansowane opcje sterowania i barwną grafikę.
– Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi ze zwycięstwa w globalnej edycji bada Developer Challenge – powiedzieli Maciej Komosiński i Szymon Ulatowski z zespołu Mooncoder, który stworzył grę Little Sailor.
Ośmiu kolejnych zwycięzców (badaSports, Doogie, Bang, WAMO_Camera, TouchRetouch, Bling-Bling Reader i Parking) otrzymało po 100 tys. dolarów.
Wśród wyróżnionych w globalnej edycji bada Global Developer Challenge znalazły się również cztery aplikacje stworzone przez Polaków: FinalStrike3D Grzegorza Adamczyka, Amtalee Mariusza Radziszewskiego, Crazy Voice Łukasza Grabca oraz DeathLand_3D Roberta Lulka.
– Zawsze wspieraliśmy i wierzyliśmy w potencjał, umiejętności i talent polskich twórców aplikacji mobilnych. Serdecznie gratulujemy i z uwagą będziemy obserwować dalsze sukcesy zwycięskiego teamu – powiedział Wojciech Wasilewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Telecom, Samsung Electronics Polska.
Zwycięzcy polskiej edycji bada Cup
Znamy już także 21 najlepszych polskich twórców aplikacji mobilnych w środowisku bada. Największe uznanie jury zdobyła gra Space Hell, a zwycięzcą bada Cup został jej twórca Marcin Nowak. Trzy kolejne nagrody w wysokości 50 tys. złotych trafiły do Pawła Hubera, Grzegorza Adamczyka oraz Tomasza Smutka. Na trzecim miejscu uplasowali się Robert Lulek, Tomasz Wagner, Mariusz Radziszewski, Marcin Dobrzycki oraz Sławomir Musiał. Zwycięzcami w czterech kategoriach konkursowych zostali: Informacja i rozrywka – Łukasz Grabiec za CrazyVoice, Narzędzia – Tomasz Witt za SkyMap, Społeczności – Michał Strug za Slim, Gry – Paweł Gieruszczak i aplikacja X-soccer.
Według prognoz do końca 2010 r. liczba sprzedanych telefonów z platformą bada osiągnie 5 milionów. Premierze platformy bada towarzyszyła również rozbudowa sklepów z aplikacjami Samsung Apps. Obecnie serwisy dostępne są w 118 krajach. Szacuje się, że w grudniu całkowita liczba pobrań aplikacji dostępnych w Samsung Apps przekroczy 50 milionów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|