Krajowa Informacja Podatkowa nie jest upoważniona do odpowiadania na pytania drogą elektroniczną, tylko telefonicznie.
reklama
Czytelnik DGP chciał uzyskać odpowiedź na pytanie od Krajowej Informacji Podatkowej (KIP) drogą elektroniczną. W tym celu wysłał zapytanie e-mailem.
– Po trzech miesiącach KIP przysłała pismo, że nie ma uprawnień do wysyłania e-maili do podatników i zachęcał do zadania pytania telefonicznie – stwierdza czytelnik DGP. Jakich argumentów używa KIP?
Otóż powołuje się na rozporządzenie ministra finansów z 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. nr 112, poz. 770 z późn. zm.). Na jego podstawie dyrektorzy izb skarbowych w: Bydgoszczy, Katowicach, Poznaniu i Warszawie, mogą wydawać w imieniu ministra finansów interpretacje indywidualne. Na pisemny wniosek zainteresowanego wydawane są w jego indywidualnej sprawie pisemne interpretacje przepisów prawa podatkowego (interpretacje indywidualne). Jak podkreśla KIP, upoważnienie do wydawania w imieniu ministra finansów interpretacji indywidualnych nie obejmuje swoim zakresem udzielania informacji drogą elektroniczną.
Szczegóły w Gazecie Prawnej w artykule Podatnik nie otrzyma interpretacji e-mailem
Ewa Matyszewska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|