Intuicyjny asystent paczkowy pomoże wybrać najkorzystniejszą usługę oraz system śledzenia paczek. Klienci Poczty Polskiej mogą już korzystać z usługi.
reklama
Strona www.paczkapocztowa.pl to platforma internetowa dedykowana wyłącznie przesyłkom paczkowym oferowanym przez Pocztę Polską. Można znaleźć tam informacje o nowych usługach - Przesyłce Biznesowej oraz Przesyłce Gabarytowej, jak również dotychczasowej ofercie paczkowej firmy.
Nowością na stronie jest funkcja asystenta paczkowego. Po wprowadzeniu danych dotyczących wagi przesyłki, interesującego nas czasu doręczenia, wirtualny asystent podpowie nam, która usługa paczkowa Poczty jest najbardziej korzystna pod względem cenowym i logistycznym. Dodatkowo po podaniu wymiarów przesyłki system zaproponuje nam najlepsze opakowanie.
- Segment e-commerce dynamicznie się rozwija, a Poczta Polska jest na nim bardzo aktywna ze swoimi nowymi usługami - mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej. - Nowy serwis paczkowy umożliwia klientom korzystanie z nowoczesnej platformy z funkcjami, które są dla nich najbardziej potrzebne.
Witryna www.paczkapocztowa.pl proponuje również strefę edukacyjną. Znajdziemy tam informacje na temat cen i przygotowywania przesyłek (aplikacja elektroniczny nadawca i wzory druków adresowych).
Platforma umożliwia także dostęp do aplikacji internetowej pozwalającej śledzić przesyłki paczkowe. Korzystanie z niej jest możliwe po wpisaniu numerów paczek. Formularz pozwala na odnalezienie podstawowych informacji na temat przesyłki oraz jej drogi.
Poczta Polska wprowadziła w tym roku na rynek dwie nowe oferty paczkowe rekomendowane m.in. dla branży e-commerce, o czym pisaliśmy już w Dzienniku Internautów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.paczkapocztowa.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|