Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę dla e-handlu, a wraz z nim nową usługę, jaką jest obsługa zwrotów.
reklama
Poczta Polska od dłuższego czasu nastawia się na mocny udział w rynku e-handlu, a najnowszym tego przejawem jest uruchomienie strony ecommerce.poczta-polska.pl, adresowanej do e-handlowców.
W tym serwisie klienci mogą wybrać przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Znalazły się tam informacje na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, a także usług pocztowych oferowanych przez aplikację lub SMS.
Uzupełnieniem oferty logistycznej są produkty bankowo-ubezpieczeniowe oferowane przez Grupę Poczty Polskiej, które mogą się przydać osobom prowadzącym małe firmy e-commerce. Wśród usług dostępnych dla e-commerce znajduje się też neofaktura umożliwiająca zlecenie Poczcie dostarczanie faktur w formie papierowej lub elektronicznej.
W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.
W tym miejscu warto przypomnieć, że e-handlowe plany Poczty Polskiej są o wiele szersze, obejmują m.in. wprowadzenie urządzeń podobnych do paczkomatów Inpostu.
Poczta Polska publikowała też niedawno raportu "Logistyka w e-handlu", z którego wynika, że polski rynek e-handlu do roku 2016 ma być warty ok. 40 mld zł. Udział sklepów internetowych w handlu wynosi zaledwie 4% (dla porównania w Wielkiej Brytanii 13,2%), ale i tak Polacy robią zakupy online częściej niż np. Hiszpanie i Włosi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|