Ukraina jest kolejnym punktem na mapie płatności internetowych obsługiwanych przez PayU. Spółka postara się przekonać do swoich usług ponad 11 mln internautów, w tym celu wykorzysta doświadczenia z innych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
PayU rozpoczyna działalność na Ukrainie od obsługi platformy aukcyjnej Aukro. W kolejnych etapach spółka przewiduje powiększanie liczby obsługiwanych klientów w celu osiągnięcia pozycji lidera na tamtejszym rynku płatności internetowych.
– Na Ukrainie musimy przede wszystkim przełamać nieuzasadnioną obawę związaną z płaceniem przed odbiorem towaru. Będziemy pokazywać, że kupowanie w sieci może być dzięki płatnościom internetowym szybkie i bezpieczne – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.
Ukraina jest kolejnym europejskim krajem, w którym działa PayU – dołączyła do Polski, Czech, Węgier, Rumunii i Rosji.
– Specyfika rozpowszechniania naszych usług na rynkach krajów Europy Środkowo-Wschodniej jest zazwyczaj zbliżona. Kiedyś sytuacja w Polsce wyglądała podobnie, jak obecnie na Ukrainie. Dziś natomiast połowa polskich internautów, którzy kupują w sieci, płaci za zakupy, wykorzystując różne systemy płatności internetowych, a my obsługujemy 46 proc. tego rynku. Spodziewamy się, że na Ukrainie uda nam się osiągnąć podobny wynik – dodaje Jabłoński.
Według danych PayU obecnie na Ukrainie zarejestrowanych jest ok 5,5 tys. sklepów internetowych, a rynek e-commerce wzrósł w tym kraju w porównaniu do sytuacji sprzed roku aż o 65 proc.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|