Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Utrwalenie wizerunku marki w pamięci konsumentów lub kontrahentów bywa kapitało- i czasochłonne. Nie każda firma posiada duży budżet marketingowy, aby nim dowolnie dysponować. Istnieją jednak sposoby promocji, które są skuteczną alternatywą.

Często kupując sprzęty elektroniczne, ale także meble lub wyposażenia sanitarne, spotkać możemy charakterystyczne oznaczenia. Czasami są to wypukłe naklejki 3D, innym razem stylowe chromowane emblematy lub tabliczki. Elegancko wkomponowane w mebel nie są nachalne, ale dostrzegalne. Z kolei na armaturze łazienkowej zauważyć możemy wypukłe naklejki, które zawierają logo producenta lub sprzedawcy. Działy marketingowe dbają o utrwalenie konkretnej marki w pamięci konsumentów. Dzięki temu jest realna szansa, że oznakowanie produktu sprawi, iż klient wróci do nas przy okazji kolejnych zakupów. Podobnych rozwiązań jest więcej.

oznakowanie produktu

Wypukłe naklejki 3D

Spotkać je można na sprzętach elektronicznych, kabinach prysznicowych, wannach, ale także wyposażeniu w gastronomii. Szczególnie przydają się na urządzeniach, które wymagają regularnego serwisu. Technologia produkcji doming, w której są wykonane, polega na pokrywaniu powierzchni przedmiotów, ale także folii, przeźroczystą warstwą poliuretanu. Tworzy to wytrzymałą powłokę, która zapewnia ochronę nawet przed złymi warunkami atmosferycznymi. Funkcjonalne rozwiązanie w przypadku oznaczania klimatyzatorów instalowanych na zewnątrz. Technologia produkcji pozwala na dostosowanie maszyn i stworzenie pożądanych kształtów, nawet tych nietypowych. Ten rodzaj oznaczenia wykorzystać można na pendrive'ach, jako breloki i magnesy reklamowe, ale także na gadżety reklamowe, drzwi, okna, bramy i wiele więcej.

Tabliczki MICROPRINT 3D

Tabliczka to trwały element naklejany na sprzedawany produkt pełniący jego wizytówkę. Dlatego ważną kwestią jest tutaj jakość i estetyka wykonania. Trzeba jasno zaznaczyć, że nie jest to tabliczka znamionowa, a element mający na celu promocję sprzedawcy lub producenta poprzez umieszczenie jego logo w widocznym miejscu. Kolejny raz technologia staje na wysokości zadania. Dzięki temu mamy do dyspozycji całą gamę kolorystyczną i nawet skomplikowane projekty będą wyglądały bardzo estetycznie. Taka tabliczka ma dłuższą żywotność niż sam produkt, ale na nic to by się zdało, gdyby nie odpowiednie kleje mocujące. Dzięki nim mamy pewność, że nasze oznaczenie nie odpadnie, ani nie odklei się choćby częściowo. Trwałość i elegancja w widocznym miejscu to dobra promocja wizerunku firmy.

Emblematy metalowe

Chrom i aluminium to stylowe, kojarzące się z prestiżem dodatki. Oznaczone w ten sposób produkty zwykle zaliczają się do tych luksusowych określanych mianem wyższej półki. Nie ma co się dziwić, gdyż chłód metalu dodaje efektu wytworności. Emblematy można spotkać choćby na wysokiej jakości meblach, breloczkach czy firmowych gadżetach, takich jak np. różnego rodzaju etui i pokrowce albo notesy. Występują także na różnego rodzaju sprzętach chłodniczych znanych marek. Takie właśnie jest ich zadanie. Utrwalanie wysokiej jakości, a nawet prestiżu marki w pamięci konsumentów. Firmowy gadżet lub oznaczenie tego typu wykonane z aluminium skutecznie przyciągają uwagę i wzbudzają ciekawość. Emblematy przydadzą się w walce o wyższy segment klienta i jego uwagę.

Małe przedmioty o wielkim znaczeniu

Pisząc o oznaczaniu produktów i utrwalaniu wizerunku marki nie można pominąć drukowanych etykiet i naklejek, breloków reklamowych czy uwielbianych przez wszystkich magnesów. Wszystkie te elementy sprawdzą się w konkretnych zadaniach. Naklejki będą dobrym rozwiązaniem na pudełka, w których wysyłamy nasze produkty. Brelok to świetny i praktyczny dodatek, którego potrzebuje praktycznie każdy. Dlatego będzie to dobry prezent do zakupów albo materiał promocyjny przy okazji reklamy stanowiska na targach. Z kolei magnesy reklamowe mogą przybierać różne formy i zawsze świetnie odnajdą się na lodówce.

W sprzedaży produktów opakowanie ma duże znaczenie. Najważniejszy oczywiście jest produkt, ale zawsze lepiej dostać przesyłkę estetycznie zapakowaną. Jeżeli produkt na to pozwala, to dodatkowo warto oznaczyć go firmowym logo sprzedawcy lub producenta. Taki element wyróżnia się, a także jest synonimem jakości. Małe emblematy lub naklejki doskonale spełniają swoją funkcję. Niewielkie elementy o dużym znaczeniu dla biznesu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag oznakowanie produktu