Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Otaczaj się nowymi mediami, a wygrasz"

18-12-2006, 09:37

Joe Vitale, podczas przeprowadzonego w Polsce szkolenia poświęconego hipnotycznemu marketingowi, przekonywał, że jego formułę można zastosować nie tylko w Sieci. Organizatorzy spotkania przygotowali na swojej stronie krótką relację z seminarium, na której umieścili materiały multimedialne oraz pełną treść wywiadu z Vitale.

robot sprzątający

reklama


Hipnotyczne wiadomości prasowe, hipnotyczne strony internetowe, hipnotyczne e-maile to - według Joe Vitale - klucze do sukcesu. W trakcie dwudniowego szkolenia, przeprowadzonego w Polsce 9 i 10 grudnia br., Vitale wyjaśniał uczestnikom zasady swojego systemu hipnotycznego marketingu.

Dlaczego ten rodzaj marketingu nazywa się "hipnotycznym"? Nie chodzi tu o wprowadzanie klientów w stan całkowitej hipnozy, a raczej o ściągnięcie ich uwagi i zatrzymanie na tak długo, jak długo chcemy przekazywać im dany komunikat marketingowy.

System ten zdobywa sobie coraz większą popularność w USA, a od pewnego czasu także w Polsce - dostępne na rynku od kilku miesięcy polskie wydanie książki "Hipnotyczny Marketing" znalazło już ponad 1000 nabywców, chwali się Wydawnictwo Złote Myśli.

Na stronie z relacją znajdziecie wywiad z Vitale (w formie wideo, audio oraz tekstowej), w którym Joe dzieli się radami mającymi pomóc w odniesieniu sukcesu i przekonuje, że jego system może mieć zastosowanie także poza internetem.

Czy rzeczywiście hipnotyczny marketing jest tak skuteczny? Opinie zapewne są podzielone, jednak tego typu szkolenia oraz dostępność materiałów w języku polskim zapewne sprawią, że wkrótce - chcąc nie chcąc - zostaniemy poddani "próbie podatności". Warto zatem wcześniej dowiedzieć się, w jaki sposób będziemy "atakowani" ;-)

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E