Omnibus-Online to wielotematyczne badanie realizowane przez internet wśród uczestników panelu IMAS OnLIne. Pierwsza fala rozpocznie się 19 listopada 2008 roku.
reklama
Badania typu omnibus zawierają pytania z różnych dziedzin i branży, pochodzą od różnych klientów. Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International Sp. z o.o., który za pośrednictwem internetu będzie realizować to badanie, od lat prowadzi podobne badania dla wielu firm.
Marcin Piwowarczyk, Project Manager działu badań internetowych, podkreśla wiele zalet tego typu badań: "To efektywna kosztowo propozycja dla wszystkich, którzy chcą poznać opinie dużej, reprezentatywnej grupy internautów".
Badanie Omnibus-Online prowadzone będzie każdorazowo na reprezentatywnej próbie 500 użytkowników internetu w wieku od 18 do 54 lat. Może ono posłużyć do otrzymania szybkich i stosunkowo tanich wyników dotyczących nowego produktu, opinii o istniejących usługach i produktach czy też wizerunku samej firmy lub nowych potrzeb konsumentów.Badanie realizowane jest co miesiąc, co pozwoli na obserwowanie zmian zachodzących w czasie. Dane mają być gotowe już po tygodniu od uruchomienia badania.
Szczegóły na temat Omnibus-Online znajdziecie na stronie:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|