Klamka zapadła i Twoja firma postanowiła nakręcić film promocyjny o swojej działalności. Chcecie pokazać jak dobrze wykonujecie swoją pracę, kto za tym stoi i jaką unikalną wartość Wasz produkt czy usługa zapewnia Klientom. Zarząd wyznaczył Ciebie do koordynacji tego zadania. Scenariusz przygotowany, agencja kreatywna wybrana, nadszedł dzień zdjęciowy. Oto kilka kwestii, o które musisz zadbać na planie zdjęciowym.
W filmie zaplanowaliście wypowiedzi kluczowych osób w firmie. Agencja kreatywna proponowała usługę stylisty i osoby od make-up'u, ale zrezygnowaliście. Przecież członkowie zarządu założą garnitury, więc nie ma tu wielkiej filozofii. Wystąpi też jedna kobieta, ale - jasna sprawa - sama potrafi się pomalować. Pracownicy produkcji będą w swoich uniformach, więc problem stylizacji odpada.
Tymczasem jeden z panów przyszedł w niemodnym garniturze, drugi nie zauważył, że ma plamę na marynarce, koleżanka ma źle dobrany kolor podkładu, a pracownik produkcji pożyczył uniform od kolegi - o rozmiar za duży i w dodatku niewyprasowany.
Takie wpadki zdarzają się nagminnie, dlatego warto zaangażować do pomocy stylistę, który zatroszczy się o Wasz profesjonalny wizerunek. Podpowie, co założyć (i z pewnością odradzi kolor zielony, jeśli Wasze wypowiedzi będą nagrywane na green screenie), pomoże z fryzurą, w razie konieczności potowarzyszy w zakupach, przygotuje ubrania i będzie dbał o ich prawidłowy stan na planie. Makijażystka nie tylko podkreśli urodę pań, zadba, aby świeżo i promiennie wyglądali także panowie. W efekcie na filmie zaprezentujecie się jako profesjonaliści w swojej branży, którzy na dodatek świetnie się prezentują.
Plan zdjęciowy odbywa się w Waszej siedzibie. Jesteś przekonany, że nowo powstały budynek świetnie będzie prezentował się na filmie. Z pewnością masz rację, jeśli tylko dopilnujesz szczegółów i zadbasz o porządek. Smugi na oknie, bałagan na biurku, kilka kartonów stojących w kącie czy brudny samochód przed budynkiem, mimo że na co dzień nikogo nie rażą, mogą naprawdę popsuć efekt filmu.
W dniu zdjęciowym wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Ta uwaga dotyczy również scenariusza filmu. Dlatego zadbaj o to, by był kompletny na kilka dni wcześniej. Nie licz na improwizację na planie - to strata czasu i energii. Poinformuj też osoby występujące w filmie, jaka będzie ich rola i o której godzinie będą potrzebni. Prześlij z wyprzedzeniem ich kwestie, żeby mogli się z nimi zaznajomić - ewentualnie wnieść swoje sugestie. Nawet osoby na co dzień pewne siebie, mogą zestresować się przed kamerą i mieć problem z formułowaniem wypowiedzi. Upewnij się, że agencja realizująca film >> https://www.citymind.pl/realizacje/ - posiada prompter, na którym w razie potrzeby będzie wyświetlać teksty.
Dzień zdjęciowy potrafi być bardzo męczący. Przeciągające się nagrania, powtarzanie tych samych kwestii, stres związany z występem przed kamerą. Zadbaj o poczęstunek dla całej ekipy - woda, kawa czy drobne przekąski to zupełne minimum. Możesz zorganizować też przerwę w trakcie której zamówisz pizzę dla wszystkich. Rozluźnisz w ten sposób atmosferę i zmotywujesz ludzi do dalszej pracy.
Chociaż pracownicy entuzjastycznie zgodzili się na występ w filmie, nie masz pewności, że za jakiś czas nie zmienią zdania. Dlatego od każdego z nich uzyskaj pisemne zgody na wykorzystanie wizerunku. Jeśli jeszcze nie wiesz, jakimi kanałami będziesz promował film, zadbaj o jak najszersze prawa i jak najdłuższy okres ich obowiązywania.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|