Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. Pisząc „nowy dostawca”, mamy na myśli przede wszystkim pokazanie Ebexo światu poprzez aktywność komunikacyjną i nową stronę internetową, która ujrzała światło dzienne z początkiem stycznia 2013 roku.

logo ebexoMarka Ebexo istnieje bowiem na rynku już od ponad 4 lat. W tym czasie budowaliśmy swoją strukturę, kompletując potrzebne zaplecze oraz doświadczony zespół specjalistów od e-commerce. System Ebexo, który powstał na bazie kilkuletnich rynkowych doświadczeń, śmiało konkuruje z największymi dostawcami usług e-commerce na rynku, zarówno w kontekście dostępnych funkcjonalności, zaplecza, jak i atrakcyjnych warunków oferty dla klientów biznesowych. Nie boimy się o tym mówić. Potwierdza to także rynkowa praktyka – na bazie systemu Ebexo, bez wielkiej reklamy naszych usług, zostało postawionych już kilkanaście znaczących sklepów internetowych, w tym m.in. www.bezokularow.pl, którego właścicielem jest Wojciech Kyciak, autor wielu bestsellerowych publikacji na temat e-commerce.

Ebexo to przede wszystkim stabilne i wydajne oprogramowanie, z gwarancją stałego rozwoju, częste aktualizacje systemu, szybki i sprawny support (w tym oferta Osobistego Trenera Ebexo) oraz kompleksowa baza pomocy. Analizując systemy i panele administracyjne konkurencyjnych firm oraz bazując na własnych badaniach potrzeb rynku e-commerce, doszliśmy do wniosku, że jednym z głównych problemów obecnie funkcjonujących rozwiązań jest ich niewielka intuicyjność i brak stabilności systemowej. Innymi słowy – dzisiejsze systemy sklepowe stawiają na ilość, bardzo często zapominając o jakości. Z tego względu naszym największym priorytetem było stworzenie stabilnego systemu e-commerce, z prostym w obsłudze i intuicyjnym panelem administracyjnym, oszczędzającym czas i pieniądze naszych klientów. A zaoszczędzony czas to przede wszystkim możliwość poświęcenia go na statutowe cele, a w konsekwencji minimalizacja kosztów utraconych korzyści. Aby dojść do optymalnych rozwiązań, musieliśmy poświęcić sporo pracy i czasu. Opłacało się – w ciągu kilku lat udało nam się przekonać do siebie wiele ciekawych marek e-commerce, takich jak m.in.: www.sztucer.pl, www.bezokularow.pl, www.landersen.pl czy www.soccerpoint.pl, które razem z Ebexo odnoszą wielkie komercyjne sukcesy, stając się jednymi z branżowych liderów.

Łukasz Strzelec- Ebexo to system, który nie boi się porównań z konkurencją. Wręcz przeciwnie - oczekujemy ich. Naturalnym jest, że klient poszukuje najbardziej zaawansowanych rozwiązań w bardzo korzystnej cenie. Dlatego nie nastawiamy się na PR bez pokrycia, lecz na najlepsze rynkowe rozwiązania, które gwarantujemy każdemu. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć kompletne narzędzie e-commerce, dzięki któremu każdy klient – zarówno mała firma, jak i duża korporacja, mogą postawić sklep na miarę swoich wysokich oczekiwań, za cenę niewielkiego miesięcznego abonamentu. Naszym priorytetem nie jest implementacja sklepu w ciągu kilku dni – stawiamy na jakość, celujemy w systemową bezawaryjność, indywidualny design, optymalne funkcjonalności, czyli w pełne zadowolenie klienta – a to siłą rzeczy musi potrwać nieco dłużej. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć jeden z najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce, który wygrywa swoją stabilnością i niezwykłą prostotą obsługi - mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej ibero, właściciela marki ebexo.pl.

Czym zatem jest Ebexo? Najprościej rzecz ujmując – Ebexo to odpowiedź na bolączki obecnie funkcjonujących na rynku systemów. Ebexo nie zmniejsza problemów technicznych, lecz eliminuje je w zarodku. Ebexo nie pobiera wygórowanych sum za samo podjęcie się stworzenia sklepu, lecz oferuje korzystny system opłat abonamentowych, skrojony na miarę potrzeb biznesu działającego w czasach wysokich kosztów, nieustającego plebiscytu popularności oraz wszechogarniającego kryzysu. Ebexo nie pozycjonuje się jako firma, która może stworzyć sklep w „24 godziny”, bo wiemy, że w takim przypadku klient byłby zmuszony do stawienia czoła problemom technicznym już po jego starcie. Nie wspominając już o indywidualnej grafice, która w wielu przypadkach staje się dziś indywidualnym szablonem graficznym powstałym na bazie innego szablonu – trudno zrobić więcej w ciągu kilku dni pracy. Ebexo nie oferuje miliona nikomu niepotrzebnych funkcji, a pyta o dokładne potrzeby i tworzy konkurencyjny sklep na miarę konkretnych potrzeb z optymalną liczbą funkcjonalności. Ebexo nie pozostawia klientów samym sobie, lecz słucha ich i odpowiednio edukuje, żeby starać się minimalizować ilość pojawiających się pytań systemowych. Ebexo skupia się na tworzeniu trwałych biznesowych relacji, w miejsce ciągłych pytań o funkcjonalność systemu. Najprościej rzecz ujmując – Ebexo nie tworzy bajek, lecz sprawdzone w biznesowej rzeczywistości sklepy, których funkcjonalności sami jesteśmy pewni. W innym wypadku – czy moglibyśmy spokojnie spojrzeć w oczy naszym klientom?

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do podjęcia współpracy.

Więcej szczegółów na www.ebexo.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag sklepy internetowetag SaaStag Ebexotag e-commerce