Styczeń oznacza zwykle te same postanowienia noworoczne, których w poprzednim roku nie udało się dotrzymać. Co zrobić by tym razem spełnić wszystkie? Specjaliści Sekcji Performance Marketingu Grupy Unity doskonale znając wyzwania branży, stworzyli infografikę z najważniejszymi postanowieniami noworocznymi każdego E-commerce i E-marketing Managera.
- Część z tych postanowień radzimy traktować z przymrużeniem oka, a część całkiem serio. Życzymy wszystkim E-commerce Managerom, aby ten rok był czasem w którym ich biznes będzie coraz większy, a nasze faktury z rozliczeń sucess-fee wprost proporcjonalne do tego wzrostu – żartobliwie komentuje akcję Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.
Rok 2016 będzie niewątpliwie pełen wyzwań dla całej branży e-commerce. Zmiany prawne, rosnąca konkurencja w pozyskiwaniu klientów w internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych działań, nowe obszary do zagospodarowania... W tych oraz w innych codziennych biznesowych dylematach eksperci Grupy Unity towarzyszą E-commerce oraz E-marketing Managerom oferując wsparcie merytoryczne zarówno w ramach kampanii content marketingowych, jak i działań SEO/SEM.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Jak znaleźć pułapki w regulaminach? Jak czytać regulaminy, żeby się nie zmęczyć?
|
|
|
|
|
|