Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Noworoczne postanowienia E-commerce Managera od Grupy Unity [infografika]

21-01-2016, 07:36

Styczeń oznacza zwykle te same postanowienia noworoczne, których w poprzednim roku nie udało się dotrzymać. Co zrobić by tym razem spełnić wszystkie? Specjaliści Sekcji Performance Marketingu Grupy Unity doskonale znając wyzwania branży, stworzyli infografikę z najważniejszymi postanowieniami noworocznymi każdego E-commerce i E-marketing Managera.

- Część z tych postanowień radzimy traktować z przymrużeniem oka, a część całkiem serio. Życzymy wszystkim E-commerce Managerom, aby ten rok był czasem w którym ich biznes będzie coraz większy, a nasze faktury z rozliczeń sucess-fee wprost proporcjonalne do tego wzrostu – żartobliwie komentuje akcję Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

Rok 2016 będzie niewątpliwie pełen wyzwań dla całej branży e-commerce. Zmiany prawne, rosnąca konkurencja w pozyskiwaniu klientów w internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych działań, nowe obszary do zagospodarowania... W tych oraz w innych codziennych biznesowych dylematach eksperci Grupy Unity towarzyszą E-commerce oraz E-marketing Managerom oferując wsparcie merytoryczne zarówno w ramach kampanii content marketingowych, jak i działań SEO/SEM.

infografika


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik










fot. Freepik