Kibice, którzy przyjadą do Polski na Euro 2012 potrzebują nie tylko dróg, ale także swobodnego dostępu do internetu. Dlatego tzw. e-strategia ma się stać narzędziem w walce o Euro 2012 na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Zapowiedzi jej twórców brzmią naprawdę ciekawie.
Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (e-strategia) to powstający właśnie dokument tworzący podwaliny pod budowę społeczeństwa opartego na wiedzy w województwie śląskim. Na budowę e-strategii składają się m. in. kwestie związane z rozwojem urządzeń dających dostęp do internetu. Dzięki temu osoby odwiedzające Chorzów będą mogły szybko i wygodnie zdobywać informacje na temat miasta.
Twórcy e-strategii dążą do tego, aby stworzony dokument był naprawdę przydatny i właśnie dlatego chcą, aby stał się ona narzędziem w walce o Euro 2012 na Stadionie Śląskim. Jak zauważył koordynator e-strategii dr Rafał Żelazny, autorzy e-strategii muszą uwzględnić, iż kibice, którzy przyjadą na Euro, będą głowami rodzin szukającymi miejsca na spędzenie wakacji oraz potencjalnymi inwestorami posiadającymi własne przyzwyczajenia korzystania z internetu.
- Obejmuje to komunikowanie się on-line np. podczas meczu, lokalizowanie miejsc za pomocą GPS, poszukiwanie miejsc noclegowych oraz rozrywki, rezerwacji stolików w restauracjach czy biletów – wymienia Żelazny.
Są też inne plany ściślej związane z mistrzostwami np. przygotowanie wersji 3D stadionu, aby kibic mógł sprawdzić gdzie siedzi, jakie usługi znajdują się w pobliżu i jaką ma widoczność.
Według Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego już poprzez wpisanie Euro2012 do e-strategii Województwo Śląskie ma okazję udowodnić, że ma rację walcząc o organizację mistrzostw u siebie. Dla władz województwa jest to obecnie jeden z priorytetów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|