Prosta, zarazem nowoczesna i pomysłowa - taka ma być nowa Netia. Za sprawą zmiany logo i kampanii reklamowych bez udziału Tomasza Kota, dotychczasowej „twarzy” Netii.
Wydawać by się mogło, że powiew świeżości rozpoczął się wraz z zaprezentowaniem nowego logo kilka dni temu. Jednak już w styczniu br. Netia przedstawiła swoją strategię, o czym pisaliśmy w Dzienniku Internautów. To właśnie modyfikacja planów działania zapoczątkowanych w 2007 na kolejne pięć lat była pierwszym symptomem zmian. Z kolei z planów na lata 2012-2020 można wywnioskować jedno – Netia chce być numerem 1 w kategorii dostawców usługi dostępu do internetu.
Odświeżonemu logo towarzyszą nowe kampanie reklamowe. Postać Tomasza Kota została w dużym stopniu utożsamiona z marką, ale dla wielu ekspertów rezygnacja z aktora była zaskoczeniem. Spoty reklamowe z celebrytą w roli głównej były na tyle popularne, że na rynku powstawały kampanie konkurencji nawiązujące do „twarzy” Netii. Ostatecznie Tomasza Kota zastąpiono Instytutem Netii.
- Kampania Netii opiera się na emocjach, jest kolorowa, uwzględnia barwne postaci, które są twarzą tej kampanii. Odwołuje się do emocji, co jest niezmiernie istotne - tłumaczy Magda Borowik, analityk IDC Polska.
- Netia wykorzystuje każdą szansę, którą jej daje rynek i regulator. Robi to rzeczywiście sprawnie. Nowy wizerunek przyciąga ludzi (...) To może odmłodzić markę - uważa Anna Streżyńska, Prezes UKE.
Jak tłumaczy Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii, „rebraining” obejmuje całość komunikacji, firmowych materiałów, ofert i sprzętu. Zapytany o konkretne działania dla klientów, rzecznik przywołuje projekt Klientomania (mający poprawić satysfakcję klientów), który w tym przypadku nie ulega zmianie, a będzie po prostu kontynuowany.
Ostatni raz firma zmieniła swoje logo niespełna cztery lata temu. Netia zapowiada, że 12 kwietnia br. zaprezentuje pierwszą nową ofertę.
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.