Banery to już przeżytek. W czasach, gdy są one tak powszechne, jak powietrze, nikt nie zwraca na nie większej uwagi. Coraz częściej możemy za to obserwować ciekawe kampanie wykorzystujące potencjał serwisów społecznościowych.
reklama
Na ciekawy pomysł wpadli marketingowcy odpowiedzialni za reklamy filmu The Expendables - Niezniszczalni, którzy postanowili w interesujący sposób wykorzystać YouTube.
Nie jest to na szczęście kolejny nudny trailer, choć początkowo można odnieść takie wrażenie. Sylvester Stallone nie ma jednak zamiaru opowiadać o filmie. Zamiast tego... rozprawia się z atakującymi go postaciami z innych filmików.
Niecodzienną reklamę możecie zobaczyć w serwisie YouTube, na szczęście, choć zapowiada się groźnie, po przejściu na inne filmiki wszystko wraca do normy.
Choć jest to pierwsza tego typu kampania na YouTue, sam marketing szemrany w serwisach społecznościowych nie jest nowością. Jakiś czas temu w Dzienniku Internautów informowaliśmy o ciekawym wywiadzie, w którym szczegółowo omówiono metody i sposoby angażowania społeczności Facebooka.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Microsoft Dynamics CRM liderem rynku według Gartnera i Forrester Reasearch