27 lutego 2012 roku ukazał się najnowszy, szósty numer magazynu eKomercyjnie.pl. Partnerem wydania jest platforma iStore.pl. Magazyn można pobrać w formie pliku PDF lub przeczytać online poprzez aplikację issuu.com.
eKomercyjnie.pl to miesięcznik skierowany do właścicieli i pracowników sklepów internetowych, dostawców usług elektronicznych, twórców rozwiązań dla e-handlu oraz do wszystkich osób zainteresowanych branżą e-commerce. Znajdziecie tu informacje o najciekawszych trendach na rynku zakupów online, zestawienie najnowszych funkcjonalności platform sklepowych, inspirujące wywiady oraz artykuły przedstawiające różne spojrzenia na rynek zakupów i usług online.
W najnowszym numerze znajdziemy trzy obszerne wywiady: z Justyną Dziegieć i Michałem Cortezem – menagerami sklepu odzieżowego Answer.com, Arturem Jedlińskim ze sklepu z grami planszowymi Rebel.pl oraz Martą Krauze – dyrektorem serwisu zakupów grupowych Citeam.pl. Szczególnie polecamy felieton Marcina A. Dobkowskiego o tym, kto rządzi w sieci, oraz artykuł Krzysztofa Bartnika na temat zakupów w subskrypcji, bardzo modnego trendu na zachodnim rynku e-commerce, który zaczyna wkraczać do Polski.
Jak zwykle w magazynie eKomercyjnie.pl nie brakuje praktycznych poradników dla właścicieli sklepów internetowych. Łukasz Plutecki prezentuje metody tworzenia skutecznej strategii dla kampanii Google Adwords. Piotr Krupa wyjaśnia sposób działania wiadomości triggerowanych w kampaniach e-mail marketingowych. Z kolei Dawid Marut porusza bardzo ważny temat zwrotów i reklamacji w handlu na odległość. A na deser - felieton Roberta Janeczka pt. "Kogo uderzy Niewidzialna Ręka Rynku".
Zapraszamy do lektury. Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane!
Link do pobrania:www.ekomercyjnie.pl/szosty-numer-magazynu-ekomercyjnie-pl-zapraszamy-do-lektury
Link do issuu.com: issuu.com/ekomercyjnie/docs/ekomercyjnie_nr6
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|