Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Samsung wciąż najpopularniejszy w USA

30-12-2011, 12:42

Południowokoreański Samsung zdecydowanie wyprzedza na amerykańskim rynku LG, a także innych producentów telefonów komórkowych.

Według nowego raportu opublikowanego przez firmę badawczą comScore, Samsung był w listopadzie odpowiedzialny za 25,6% rynku telefonów oraz smartfonów w Stanach Zjednoczonych. To nieznaczny wzrost o 0,3 punktu procentowego w stosunku do wcześniejszego kwartału.

Czytaj także: Argentyna zablokowała sprzedaż urządzeń firmy Apple

Drugie miejsce udało się utrzymać LG z wynikiem 20,5%, jednak udziały korporacji skurczyły się w ciągu trzech miesięcy o 0,5 punktu procentowego. Podobnie było w przypadku Motoroli, która obecnie kontroluje 13,7% rynku, a zatem o 0,3 punktu procentowego mniej niż we wcześniejszym kwartale.

Dopiero czwarte miejsce w zestawieniu należy do firmy Apple (11,2%), jednak warto zauważyć, że amerykańska korporacja zajmuje się wyłącznie produkcją droższych smartfonów, czym bez wątpienia wyróżnia się na tle innych producentów. Kalifornijski gigant zyskał w ciągu ostatniego kwartału jednak najwięcej, bo aż 1,4 punktu procentowego.

Najpopularniejsi producenci telefonów w USA
fot. - Najpopularniejsi producenci telefonów w USA
Zaskoczenia nie było natomiast w przypadku popularności platform mobilnych na rynku w Stanach Zjednoczonych. Tutaj zdecydowanym liderem jest Android (46,9%), a drugie miejsce z udziałami zaledwie na poziomie 28,7% przypadło firmie Apple. Pomimo problemów finansowych i utraty rynku, wciąż silną pozycją może się pochwalić również Research In Motion (16,6%).

Czytaj także: Samsung Galaxy S III już w lutym?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore