Niemal 84% ankietowanych stwierdziło, że jest zadowolonych z tabletu produkowanego przez firmę Apple.
Badanie przeprowadzone przez Software Usability Research Laboratory (SURL) pokazuje, że pomimo coraz mniejszych udziałów w rynku iPada, Apple na razie nie musi się martwić o sprzedaż urządzenia.
Według ankiety SURL aż 62% pytanych oceniło iPada jako "doskonały". Tablet firmy Apple za "dobry" uznało natomiast 21% ankietowanych. Kreatywność kalifornijskiej korporacji najbardziej doceniał co dziesiąty pytany, który uważa urządzenie za "najlepsze, jakie tylko można sobie wyobrazić".
Negatywne oceny iPada należały do zdecydowanej mniejszości. Jako "dostateczny" oceniło go 4% pytanych, a odpowiedzi "słaby" i "fatalny" zdobyły zaledwie po 2%. Wygląda na to, że Apple mimo wszystko słucha swoich klientów - czytamy w raporcie SURL.
Amerykańska korporacja bez wątpienia bardzo uważnie obserwuje również rynek. Obecnie iPadowi najszybciej odbierają go tańsze urządzenia z mniejszymi ekranami. Według niedawnych doniesień serwisu DigiTimes Apple może już na początku 2012 roku udostępnić mniejszego iPada, który prawdopodobnie byłby dostępny również w niższej cenie niż urządzenie z 9,7-calowym ekranem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|