Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mniejsze iPady zaleją rynek?

22-12-2011, 22:33

Tablety z 7-calowymi ekranami mogą być znacznie popularniejsze niż starsze 9,7-calowe modele - poinformował serwis DigiTimes.

robot sprzątający

reklama


Duże zainteresowanie 7-calowymi tabletami firm Amazon oraz Barnes & Noble wydaje się wskazywać, że mniejsze urządzenie, które prawdopodobnie przygotowuje Apple, również może się okazać hitem sprzedaży.

Czytaj także: iPhone coraz mniej atrakcyjny dla Europejczyków

Według serwisu DigiTimes, który powołuje się na źródła zbliżone do dostawców ekranów, zainteresowanie mniejszymi matrycami było w listopadzie znacznie większe niż podzespołami o większych przekątnych. Kolejne kroki wykonywane przez producentów w kierunku zmniejszania tabletów mogą dziwić, jednak mają wiele zalet.

- Jeśli chodzi o 9,7-calowe matrycę, po doniesieniach o tym, że kolejny iPad będzie wyposażony w mniejszy ekran, firma Apple obniżyła liczbę zamówień na większe podzespoły tego typu - czytamy w raporcie DigiTimesa. Autorzy analizy zastrzegają jednak, że przygotowując się do premiery kolejnych urządzeń, Apple może znów powiększyć swoje zamówienie.

Jak niedawno informowała firma badawcza IDC, udziały iPada w rynku mają w tym kwartale spaść w związku z dużą konkurencją na rynku tańszych urządzeń wyposażonych w Androida. Na koniec tego kwartału tablety firmy Apple mają stanowić 59% rynku (z 61,5% na początku kwartału).

Czytaj także: Angry Birds teraz również dla PlayBooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigiTimes, IDC