Usługa muzyczna dostępna dopiero od niedawna w Stanach Zjednoczonych, zyskuje popularność coraz szybciej.
Na blogu Spotify poinformowano, że usługa zgromadziła już ponad 2,5 miliona płacących użytkowników. Całość została uruchomiona na amerykańskim rynku dopiero w lipcu.
We wrześniu Spotify zyskało głębszą integrację z Facebookiem, co szybko odbiło się na liczbę płacących użytkowników. Według Kena Parksa, który jest dyrektorem zarządzającym Spotify w Stanach Zjednoczonych, dzięki współpracy ze społecznościowym gigantem, usłudze przybyło ponad 500 tysięcy płacących subskrybentów.
Według wcześniejszych zapowiedzi Spotify planuje po roku od startu w USA zdobyć tam aż 3 mln płacących użytkowników. Analitycy nie mają wątpliwości, że choć to ambitny cel, jego realizacja jest bardzo możliwa. Wciąż duża grupa internautów korzysta jednak z darmowej wersji usługi, a obecne szacunki wskazują na to, że płatne subskrypcje wybiera 12,5% wszystkich osób wykorzystujących Spotify.
Plany rozwoju Spotify mogą pokrzyżować liczne konkurencyjne usługi muzyczne, których szybko przybywa. Niedawno wyszukiwarkowy gigant zaktualizował swoje Google Music, natomiast Apple udostępniło rozwiązanie iTunes Match. Analitycy szacują, że Spotify może zacząć przynosić zyski już na początku 2012 roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|