Premiera Spotify na rynku w Stanach Zjednoczonych okazała się bardzo udana.
reklama
Spotify na początku tego roku chwaliło się, że ma już ponad milion płacących użytkowników, a ekspansja na kolejnych rynkach ma szybko zwielokrotnić tę liczbę.
Według Billa Werde z serwisu Billboard zaledwie tydzień po premierze w Stanach Zjednoczonych Spotify zdołało zgromadzić 70 tys. płacących subskrybentów. Usługa pozwala na nielimitowane odtwarzanie utworów po wykupieniu miesięcznego abonamentu. Można również zdecydować się na darmową wersję, jednak wtedy zmuszeni jesteśmy oglądać i wysłuchiwać reklamy, nie będziemy też mieć dostępu do wersji mobilnej.
Według materiałów, które wyciekły wcześniej, Spotify planuje po roku zdobyć aż 3 mln płacących użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Ich łączna liczba na amerykańskim rynku (razem z tymi, którzy nie uiszczają opłat) ma wynosić aż 50 milionów.
Serwis Business Insider zwraca z kolei uwagę na obecną już niemal od dekady w USA usługę Rhapsody, również umożliwiającą subskrypcję muzyki. Jej właściciele pochwalili się niedawno przekroczeniem 800 tys. użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|