Częściej niż z rodziną w serwisach społecznościowych rozmawiamy z przyjaciółmi czy dalszymi znajomymi.
Firma analityczna PewResearch sprawdziła niedawno, do czego amerykańscy użytkownicy najchętniej wykorzystują media społecznościowe. Aż 67% z nich wskazało jako główny powód pozostawanie w kontakcie z aktualnymi znajomymi.
Dla niewielu mniej, bo 64% witryny takie, jak Facebook, Twitter, MySpace czy LinkedIn, służą do podtrzymywania kontaktów rodzinnych. Połowa ankietowanych korzysta natomiast ze społecznościowych narzędzi, by utrzymywać relacje z dawnymi znajomymi.
Media społecznościowe często służą również do rozwijania swoich pasji. 14% pytanych użytkowników jako głównych powód wykorzystywania tego typu witryn wskazało właśnie chęć odnalezienia znajomych z podobnymi zainteresowaniami. Poznawanie nowych osób, bez dokładniejszych wytycznych to cel korzystania z usług społecznościowych dla niemal co dziesiątego ankietowanego.
Przy odpowiednio zbudowanej sieci kontaktów Facebook czy Twitter mogą być również z powodzeniem wykorzystywane do śledzenia aktualnych wydarzeń. Dla 5% respondentów witryny społecznościowe służą głównie do monitorowania znanych gwiazd, sportowców czy polityków. Łatwiejszemu śledzeniu nowych doniesień ze świata ma służyć w Facebooku Ticker, a także jego odpowiednik udostępniony niedawno dla użytkowników Twittera.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|