Mniej niż jeden na tysiąc fanów klika w linki, które publikowane są na stronach w Facebooku "lubianych" przez ponad 100 tysięcy osób - wynika z analizy EdgeRank Checker.
reklama
Według badania przeprowadzonego przez EdgeRank Checker strony z ponad 100 tysiącami fanów odnotowują średnio zaledwie 0,00093 kliknięcia na jedną osobę, która "lubi" danego fan page'a. Oznacza to, że by wygenerować jedno kliknięcie, niezbędne jest w takim przypadku niemal 1000 fanów - to bardzo niska skuteczność (CTR).
Linki publikowane na dużych stronach fanowskich cieszyły się około 3-krotnie większą popularnością niż reklamy serwowane przez Facebooka - informuje Webtrends. Znacznie lepiej jest w przypadku stron fanowskich, które posiadają tylko kilka tysięcy fanów. Tutaj jedno kliknięcie przypada średnio na 424 "lubiące" daną stronę osoby.
Wyliczenia EdgeRank Checker bazują na ponad 84 tysiącach linków, które opublikowano na 5,5 tysiąca stron fanowskich w październiku. Przy okazji badano również, jakie dni są najskuteczniejsze, gdy publikujemy linki. Okazało się, że internauci najchętniej klikają w udostępniane treści w środy, a najrzadziej w piątki.
Publikowanie treści na stronach fanowskich jest obecnie najpopularniejszym sposobem aktywności w mediach społecznościowych, jaki stosują zarówno małe, jak i duże firmy. Facebook zamierza w przyszłości jeszcze bardziej wychodzić do świata spoza internetu, a w ekspansji mają pomóc nowe centra danych, jakie powstaną w Europie i Azji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|