Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Buily Product Ads - platforma afiliacyjna dla e-commerce

31-10-2011, 12:37

W połowie października ruszyła platforma afiliacyjna o nazwie Buily. Kieruje ona swoją ofertę do sklepów internetowych oraz portali tematycznych.

robot sprzątający

reklama


Użytkownicy odwiedzający partnerskie serwisy tematyczne mają możliwość bezpośredniego przejścia z tych serwisów do sklepu internetowego oferującego produkt, który jest kontekstowo dopasowany do treści odwiedzanego serwisu. Generowanie reklam odbywa się automatycznie i ma nie wymagać żadnego nakładu pracy zarówno ze strony partnerskiego serwisu, jak ze strony reklamującego się sklepu.

- W internecie można znaleźć wiele wartościowych serwisów tematycznych, które posiadają potencjał do promowania produktów oferowanych przez sklepy internetowe - twierdzi Piotr Jarosz, Prezes Zarządu Buily. - Problem w tym, by umiejętnie skojarzyć obie strony i wśród milionów produktów, w pełni automatycznie dobrać te, które najlepiej pasują do potrzeb użytkowników.

W pierwszym tygodniu od uruchomienia platformy zarejestrowało się ponad 100 sklepów internetowych. Jarosz twierdzi, że sprzedawcy znają zalety pozyskiwania klientów na partnerskich portalach i dostrzegli Buily jako odpowiedni kanał.

Czytaj też: Coraz więcej sklepów w chmurze home.pl

Wykorzystanie Buily w wyszukiwarce kangoo
fot. - Wykorzystanie Buily w wyszukiwarce kangoo
W reklamach wyświetlane są informacje o produkcie, takie jak jego zdjęcie, opis oraz aktualna cena, a informacje te są automatycznie pobierane z oprogramowania sklepu. Rozliczenia za reklamę w Buily są realizowane w modelu Pay Per Click (PPC).

W Buily sklepy internetowe mają możliwość śledzenia liczby zamówień generowanych przez każdego z wydawców i w razie potrzeby mogą dowolnego z nich wykluczyć ze współpracy. W mojej opinii model PPC jest najsprawiedliwszy, gdyż każda strona odpowiada za swoją część zadań, a dzięki transparentności rozliczeń można pozyskać do współpracy najbardziej wartościowych wydawców, z korzyścią dla sklepów – podkreśla Piotr Jarosz.

Nie oznacza to, że każdy serwis może być wydawcą w sieci Buily Product Ads. Wszyscy kandydaci na wydawcę są przez nas gruntownie weryfikowani - zapewnia Piotr Jarosz. - Sprawdzamy nie tylko treść serwisu i jego merytoryczną przydatność, ale także to, kto za niego odpowiada oraz czy przestrzega przepisów prawa oraz norm społecznych.

Więcej informacji o nowej usłudze można znaleźć na stronie: buily.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *