Liczba sklepów internetowych w Polsce dynamicznie rośnie. Wśród rozwiązań technologicznych wybieranych przez e-sprzedawców coraz większym zainteresowaniem cieszą się aplikacje w chmurze.
Rozwiązania świadczone w modelu SaaS, czyli oprogramowanie jako usługa (np. e-sklep), często wykorzystują technologię przetwarzania w chmurze. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą zyskać znaczne oszczędności względem indywidualnie projektowanych sklepów wirtualnych oraz stałe wsparcie techniczne dostawców platform sklepowych. Klient rozlicza się z dostawcą usług w systemie abonamentowym, a ceny kształtują się na poziomie od kilkudziesięciu do kilkuset złotych miesięcznie.
Według danych home.pl firma posiada w swojej bazie ponad 1/3 wszystkich e-sklepów działających w modelu SaaS, co ma stanowić około 4500 sklepów internetowych.
– Wobec naszych szacunków już co drugi sklep internetowy w Polsce pracuje w oparciu o aplikacje w chmurowym modelu SaaS – mówi Przemysław Marciniak, Kierownik Produktu E-commerce w home.pl.
Firma świadczy usługę sklepów internetowych od 2008 roku. Na początku 2011 roku pod marką Click Shop wdrożona została platforma sklepowa dostępna w pakietach podstawowym i premium. W październiku br. zarejestrowano przeszło 1000 nowych sklepów Click Shop i Click Shop Premium.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|