Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spotify z 250 tys. płacącymi użytkownikami w USA

14-10-2011, 09:02

Szybki wzrost popularności Spotify w ostatnim czasie przypisuje się przede wszystkim współpracy z Facebookiem.

robot sprzątający

reklama


Według źródeł agencji Reuters usługa muzyczna Spotify może się pochwalić na amerykańskim rynku już 250 tysiącami płacących użytkowników. To bardzo dużo, biorąc pod uwagę, że całość wystartowała tam zaledwie kilka miesięcy temu.

Czytaj także: Mniej piractwa dzięki Spotify. Co na to antypiraci?

Spotify pozwala na nielimitowane odtwarzanie utworów po wykupieniu miesięcznego abonamentu. Można również zdecydować się na darmową wersję, jednak pozbawiona jest ona wersji mobilnej oraz wyświetla reklamy.

Niedawno wiele kontrowersji wzbudziła integracja Spotify z Facebookiem na amerykańskim rynku. Wszyscy nowi użytkownicy usługi, aby odtworzyć muzykę, będą musieli powiązać ze Spotify również swoje konto w społecznościowym serwisie (bądź stworzyć nowe). Do niedawna internauci musieli również dzielić się automatycznie informacjami o odsłuchiwanym utworze, jednak obecnie usługa już tego nie wymusza.

Według wcześniejszych zapowiedzi Spotify planuje po roku od startu w USA zdobyć tam aż 3 mln płacących użytkowników. Ich łączna liczba na amerykańskim rynku (razem z tymi, którzy nie uiszczają opłat) ma wzrosnąć w tym czasie do aż 50 milionów. Obecnie za odtwarzanie muzyki w Spotify płaci w skali globalnej około 2 miliony użytkowników.

Czytaj także: Nie masz konta Facebooka? Nie będzie muzyki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters