Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twórca LinkedIn: 80 mld dol. to dobra wycena Facebooka

13-09-2011, 17:56

Reid Hoffman chciałby zainwestować w społecznościowego giganta, jednak na razie nie jest to łatwe zadanie.

Na odbywającej się w San Francisco konferencji TechCrunch Disrupt twórca LinkedIn Reid Hoffman rozmawiał z Michaelem Arringtonem na temat potencjalnych inwestycji. Po udanym debiucie giełdowym LinkedIn Hoffman nie narzeka na brak środków finansowych.

Czytaj także: PitchRally powraca po dwumiesięcznej przerwie

Sonda
Wyceny serwisów społecznościowych są zbyt wysokie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Zapytany o to, czy zdecydowałby się zakup części Facebooka przy wycenie na poziomie 80 miliardów dolarów, Hoffman powiedział krótko: Kupiłbym. Jednocześnie nie chciał komentować wyceny Twittera w granicach 8 miliardów dolarów, jak również możliwości zakupu części Dropboksa przy jego całkowitej wartości 5 miliardów dolarów. Może to sugerować, że już teraz twórca LinkedIn zaangażowany jest w któryś z projektów.

Warto przypomnieć, że Hoffman świetnie sobie radzi jako inwestor. Na swoim koncie ma udziały w projektach takich, jak Facebook, Zynga czy Groupon. Wspólnie z Arringtonem żartował również na temat jego nowego funduszu, który w ostatnim czasie wywołał niemałe zamieszanie.

Arrington stwierdził między innymi, że kiedy się jest osobą obserwowaną niemal przez całą branżę, oczy innych inwestorów skierowane na ręce wpływają bardzo negatywnie na podejmowane decyzje. Jak informowaliśmy we wtorek, Arrington nie jest już pracownikiem TechCruncha ani AOL.

Na TechCrunch Disrupt pojechały prezentować się przed inwestorami również startupy z Polski. Wśród nich są Legimi, BookLikes, SaveUp oraz FusionSheep.

Czytaj także: Polskie startupy na TechCrunch Disrupt


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *