Dlaczego warto wybrać się na roadshow Akademii Empathy? Każdy, kto trafi na jeden z cyklu seminariów E-commerce w Praktyce, zostanie uzbrojony w pakiet kluczowych informacji dotyczących sprzedaży internetowej. Eksperci i praktycy branży dotrą tym razem aż do pięciu polskich miast. Znamy tematy ich wystąpień.
Akademia Empathy startuje 19 września w Krakowie. Począwszy od spotkania pod Wawelem, przez Wrocław, Poznań, Gdańsk, aż po Warszawę, ekipa roadshow przemierzy setki kilometrów, by dotrzeć do wszystkich zainteresowanych rynkiem e-commerce.
Podobno w miłości i na wojnie wszystko jest dozwolone. W walce z konkurencją zdecydowanie należy trzymać się zasad. Prowadzenie sprzedaży internetowej wiąże się bowiem z szeregiem przepisów i norm prawnych. Odnaleźć się w tym świecie pozwoli pierwsza pula poruszanych zagadnień - prawo i finanse. Wykłady w tym zakresie poprowadzi radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska. W swoich wystąpieniach dotknie m.in. tematu regulaminów sklepów internetowych, prawa autorskiego w wirtualnym świecie oraz dobrych zasad e-commerce.
Kiedy przepisy przestaną być już tajemnicą, przyjdzie pora na tematy biznesowe i marketingowe. Uczestnicy spotkań wysłuchają prelekcji Anny Rak z TrustedShops na temat podstawowych zagadnień w sektorze e-commerce, jak identyfikacja sprzedawcy, obowiązki administratora danych czy kwestia zdobycia i utrzymania zaufania klienta w sieci. W Krakowie gościć będzie również Tomasz Tybon z Shoper.pl, który wyjaśni specyfikę gotowych sklepów internetowych, a o dropshippingu jako modelu logistycznym korzystnym dla e-biznesu opowie Tomasz Wesołowski z Empathy Internet Software House. W innych miastach o trendach i wizjach e-commerce będzie mówił Piotr Przybyłkiewicz. Całościowe spojrzenie na branżę umożliwi też wystąpienie ekspertów Home.pl - „7 wizji e-commerce”.
Ostatnie w kolejności zostaną wzięte pod lupę zagadnienia technologiczne. Tu gwiazdą będzie m.in. twórca Edisondy – Hubert Turaj, który przybliży temat użyteczności w serwisach e-commerce. Eksperci Unizeto opowiedzą o bezpieczeństwie w sprzedaży internetowej, a PayByNet naświetli możliwości instrumentów płatniczych w handlu elektronicznym. O użyteczności opowie też Anna Boguska z Użyteczna Strona. Swoje spostrzeżenia na temat e-commerce wymienią również eksperci z mediów – Krzysztof Bartnik (ekomercyjnie.pl) na seminarium w Krakowie oraz Paweł Lipiec (ecommerce.edu.pl) w Warszawie. Uzupełnieniem zamykającego cykl seminarium w Warszawie będzie wystąpienie Konrada Latkowskiego, który opowie, jak sklepy internetowe mogą budować relacje z mediami.
To nie koniec atrakcji. Każde ze spotkań zamkną goście specjalni, którzy podzielą się z uczestnikami historią swojej drogi do sukcesu, wśród nich m.in. twórcy Answear.com (w Krakowie), Brand24 (Wrocław), Motoricusa (Warszawa) i Mebli VOX (Poznań). Ponadto w Warszawie Katarzyna Ryfka-Cygan podzieli się dobrymi praktykami w obsłudze e-klienta oraz sposobami postępowania w przypadku jego niezadowolenia. To świetna okazja do konfrontacji własnych pomysłów.
Organizatorzy przygotowali dla uczestników wiele nagród o łącznej wartości 36 tys. zł. W czasie seminariów będzie możliwość przeprowadzenia mini-audytu TrustedShops, a jako nagrody – oprócz pozycji książkowych – rozlosowane zostaną m.in. analizy biznesowo-technologiczne oraz analizy i badania użyteczności. Przypominamy, że aby wziąć udział w seminariach, należy zarejestrować się na stronie www.ecommerce.evenea.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|