Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Polska gra zdobywa popularność w Azji

08-08-2011, 16:17

„Pirates Saga” ma ponad dwa miliony fanów na całym świecie, a szczególny sukces odnosi w Azji. Wrocławska grupa deweloperska Can't Stop Games może mówić o swoim udziale w rynku gier.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Grasz w gry online w serwisach społecznościowych?
  • Tak
  • Nie
  • Nie korzystam z portali społecznościowych
wyniki  komentarze

 W połowie maja br. pisaliśmy w Dzienniku Internautów o tym, że 72-82% użytkowników gier casual na świecie stanowią kobiety. W Polsce coraz częściej za myszkę sięgają osoby po 50. roku życia. Wrocławska firma, wykorzystując trendy, notuje wzrost zainteresowania swoją grą za granicą.

Gry społecznościowe to jedna z najnowszych gałęzi cyberkultury, która przebojem podbiła świat, a jednocześnie ważna część przemysłu elektronicznego. Sam Facebook skupia obecnie rzeszę 750 milionów użytkowników, których duża część korzysta z sieciowej rozrywki. W latach 2008-2010 rynek gier społecznościowych urósł 20-krotnie, a w roku 2015 ma osiągnąć wartość trzech miliardów dolarów.

Gwałtowny rozwój notuje wrocławska spółka, której flagowy produkt - „Pirates Saga” - pod koniec zeszłego roku pojawił się na Facebooku, krótko potem przyjęty został przez kolejne portale, by w końcu trafić do Chińskiej Republiki Ludowej, gdzie pod koniec czerwca bieżącego roku notowano 485 milionów użytkowników internetu.

>> Czytaj też: Fińska gra „Angry Birds” rozbija bank

Polska gra Pirates Saga zdobywa popularność internautów
fot. - Polska gra Pirates Saga zdobywa popularność internautów
- Rynek gier i portali społecznościowych w Chinach rządzi się własnymi prawami - mówi Ziemowit Poniewierski, wiceprezes Can’t Stop Games Sp. z o.o. Wypromowanie gry na portalach Państwa Środka wymaga dużej elastyczności i umiejętności dopasowania do wymogów innej kultury. W kontaktach z naszym chińskim partnerem znaleźliśmy wspólny język - zamiłowanie do dobrych gier. Ta premiera jest naszym wspólnym, wielkim osiągnięciem i początkiem interesującej współpracy – dodaje.

Gracz „Pirates Saga” wciela się w postać młodego korsarza, który marzy o sławie i bogactwach. Gra umożliwia przeprowadzenie bitew morskich, a przez cały czas trwania rozgrywki mamy dostęp do blisko dwustu fabularnych zadań.

Premiera gry Can’t Stop Games w Chinach jest ważnym strategicznym ruchem dla firmy. Według jej przedstawicieli wartość tamtejszego rynku gier społecznościowych rośnie z niespotykaną nigdzie indziej szybkością. Przewidują oni też, że w ciągu najbliższych lat Chiny staną się największym odbiorcą tego typu gier.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *